重提當眾露械拉陳太落水

 一連四場的「林海峰是但求其大合唱」前晚在紅館開鑼,林海峰(Jan)不改一向鬼馬本色,不但將近期的「淫照」事件擺上,又重提自己被拍到在公眾地方小便一事,諷刺時弊之餘更指奧運的Dead Line將至。安哥時又郭富城上身、更玩盡陳奕迅、古巨基等歌手,令人捧腹。<採訪、攝影>丘紅

 前晚捧場的除了阿Jan的家人、太太彭羚外,還有吳君如、陳可辛、古巨基、容祖兒、陳志雲等,單獨一人由8時45分開場表演到11時完畢,盡顯功架。期間他重提去年被拍到於公眾場所小便的新聞,更拿水樽放在重要部位作小便狀,「我睇到封面A話我當眾露械射尿,封面B陳太(陳方安生)擺埋一齊,就好似我當眾向陳太射尿,背後一定有人話係民建聯策劃。」

最大受害者係電腦維修員

 提到「淫照」事件,更妙語如珠:「明眼人一睇就知唔係移花接木啦,唔係木,係樹枝;我承認源頭係我,睇番相真係小巫見大巫,我完全不入流。今年新年個個講完恭喜發財,第二句就係有冇相睇!餘興節目係一家大細圍埋睇相,睇到嘩嘩聲,興奮過賀年煙花。估唔到一部粉紅色電腦壞,搞到個個腦都壞埋,千年蟲遲,變千年淫蟲;我覺得最大受害者係電腦維修員,依家邊個仲夠膽去整?燒佢啦。演藝人協會話呢個係香港人悲哀、阿王話佢個舞台係香港人舞台、我話呢個係香港人手信,香港人終於有手信啦。有人是但影相,求其放落電腦,電腦壞就求其搵人整,有人偷相求其放上網,阿Sir就是但求其拉,搞到網民話:I rap the police、I rap the government。」這時全場歡呼拍手。「開記者會應該係一哥,我可以好大膽講句:我好天真好傻,I'm deeply sorry。」

宣布不會退出香港娛樂圈

 作為家長,阿Jan不知如何教導小朋友,「小朋友很天真很傻,有樣學樣。」又作狀擘大髀,「點解email有咁多呢相?點解報紙話Edison哥哥六分鐘講十次Sorry?因為佢太靚仔!點解Twins會唱歌?因為佢做籌款節目,睇過相就捐一蚊畀災民!所以譚校長帶頭唱《朋友》,大家都係朋友,西裝友捐60、四眼哥哥100,奇拿1300蚊,我代表災民多謝大家,1300張相打救中國13億人。」跟演繹Edison的《香港地》,卻將歌詞全部改掉。他指女性很偉大,為男人甚麼也肯做,「女人有時真係好天真、好傻。男人有時想做但唔會講:用完膳,不如行房。」

 「安哥」時,阿Jan除去外套玩盡眾歌手,又唱又跳掀起高潮,最後卻一臉嚴肅地說:「我係度宣布不會退出香港娛樂圈。」對「淫照」事件,他坦言費煞思量才想到以何角度去講,自己無資格用石頭掟人,但可以用樂觀的角度去看。由於反應甚佳,商台正物色地方加場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()