古 巨 基 剛 完 成 在 順 德 舉 行 的 巡 迴 個 唱 匆 匆 返 港 , 昨 日 他 到 將 軍 澳 新 都 城 出 席 《 Moments 》 簽 唱 會 暨 環 保 創 作 展 。 司 儀 Monique 問 基 仔 童 年 時 有 何 環 保 玩 意 , 他 說 : 「 我 細 個 好 興 玩 『 東 南 西 北 冷 飯 菜 汁 睇 邊 個 最 鹹 濕 』 , 係 用 紙 摺 成 , 我 都 唔 明 點 解 要 係 『 睇 邊 個 最 鹹 濕 』 , 可 能 押 韻 。 」

期 望 再 開 演 唱 會

隨 後 大 會 安 排 基 仔 參 觀 由 中 學 生 設 計 的 新 發 明 , 試 玩 足 球 場 機 械 人 時 , 他 不 慎 弄 脫 幾 顆 螺 絲 , 故 參 觀 水 底 機 械 人 時 , 遭 Monique 取 笑 道 : 「 你 唔 好 又 整 甩 人 粒 螺 絲 喎 ! 」
基 仔 又 在 台 上 fans 跳 機 械 人 舞 , 不 過 fans 舞 姿 很 嚇 人 , 他 笑 道 : 「 你 好 似 晨 早 6 點 去 公 園 耍 太 極 咁 ! 」 提 到 基 仔 新 碟 , 他 說 : 「 隻 碟 銷 量 接 近 白 金 , 好 開 心 , 好 期 待 個 唱 開 part II , 咁 就 完 美 喇 ! 」 談 到 不 慎 弄 脫 螺 絲 , 他 笑 說 : 「 個 小 朋 友 去 到 我 心 口 咁 高 , 已 經 設 計 機 械 人 , 我 陣 淨 係 識 玩 『 東 南 西 北 睇 邊 個 最 鹹 濕 』 ! 」
至 於 同 門 師 妹 Theresa 則 在 元 朗 廣 場 舉 行 《 My Cup Of T 》 簽 唱 會 , 雖 然 場 地 較 小 , 但 仍 吸 引 數 百 fans 擠 滿 商 場 。 Theresa 以 性 感 示 人 , 在 台 上 挺 胸 pat 扭 腰 兼 踢 腿 , 現 場 反 應 熱 烈 。 Theresa 說 : 「 今 次 係 第 二 次 舉 行 簽 唱 會 , 上 次 太 緊 張 甩 嘴 , 今 次 仲 係 第 一 次 衫 跳 舞 , 因 為 動 作 好 大 , 我 已 經 戴 兩 個 tube 、 黐 晒 膠 紙 防 走 光 。 」

與 祖 兒 情 深 對 話

Theresa 和 容 祖 兒 ( Joey ) 均 先 後 與 何 韻 詩 傳 緋 聞 , 日 前 有 報 道 指 Theresa 與 Joey 同 場 形 同 陌 路 , Theresa 解 釋 說 : 「 我 同 Joey 唔 係 好 熟 , 見 到 面 唔 會 尷 尬 , 日 我 根 本 冇 正 面 見 到 , 後 佢 又 做 緊 訪 問 , 下 次 見 到 我 會 同 佢 情 深 對 話 。 」 談 到 何 韻 詩 與 助 手 傳 緋 聞 , Theresa 說 : 「 應 該 唔 會 喇 。 」 Theresa 又 謂 兩 人 近 來 多 靠 msn 聯 絡 , 更 約 定 買 對 方 大 碟 互 相 支 持 。

基 仔 即 場 fans 跳 機 械 人 舞 , 不 過 fans 動 作 生 硬 , 頻 被 基 仔 取 笑 。

 

 

 

 

 

大 批 「 基 」 民 昨 日 舉 牌 撐 偶 像 , 基 仔 一 言 一 行 都 引 發 她 們 尖 叫 不 絕 。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()