close
香 港 人 工 作 繁 忙 , 食 無 定 時 , 又 因 趕 時 間 而 狼 吞 虎 嚥 , 腸 胃 消 化 問 題 一 大 堆 。 今 期 瑜 伽 導 師 黃 佩 霞 教 你 如 何 增 強 消 化 能 力 , 易 學 易 做 。 做 完 這 四 式 後 , 不 妨 同 上 期 「 加 強 肺 功 能 」 的 四 式 一 齊 做 , 開 始 健 康 的 生 活 。
 
 
  第 1 招 : 下 狗 式 ( downward facing dog ) , 維 持 5 個 深 呼 吸 , 重 複 2 次 。
注 意 : 做 倒 V 形 狀 前 , 雙 掌 分 開 平 放 在 地 , 整 個 人 提 起 時 , 重 心 不 要 全 放 在 手 臂 , 應 該 收 緊 雙 腳 及 腹 部 肌 肉 , 令 身 體 向 後 ; 手 掌 同 時 將 整 個 人 推 向 後 面 , 頭 部 放 鬆 , 雙 腳 盡 量 平 放 在 地 上 。
 
 
 
  第 2 招 : 坐 立 雙 腿 前 接 式 ( head to knee forward bend ) , 5 個 深 呼 吸 , 重 複 2 次 。
注 意 : 由 腳 至 身 像 塊 板 摺 埋 , 不 要 彎 腰 去 做 , 雙 腳 腳 趾 向 上 勾 入 , 若 初 學 者 感 到 困 難 , 可 以 曲 少 少 腳 去 做 , 但 一 定 要 有 拉 緊 的 感 覺 。


 
 
 
  第 3 招 : 半 船 式 ( half boat pose ) , 維 持 5 個 深 呼 吸 , 重 複 2 次 。
注 意 : 腰 一 定 要 直 , 背 不 可 以 彎 , 收 緊 腹 部 , 腳 趾 的 高 度 要 同 眼 尾 相 若 。






 
 
 
  第 4 招 : 坐 立 扭 腰 式 ( spinal twist ) , 左 右 兩 邊 , 每 邊 維 持 5 個 深 呼 吸 , 來 回 做 2 次 。
注 意 : 要 拉 直 上 身 , 頸 不 要 側 或 太 高 、 太 低 。
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()