close
 
總 理 影 到 無 停 手 , Joey 借 口 搵 埋 基 仔 傾 兩 句 , 速 速 逃 離 慶 功 宴
 
 
速 逃
辛 苦 成 晚 , 大 會 安 排 了 慶 功 宴 慰 勞 一 班 歌 手 。 本 住 醫 肚 同 俾 面 大 會 , 所 有 歌 手 都 乖 乖 到 場 。 率 先 抵 達 的 草 蜢 同 容 祖 兒 即 分 頭 「 搵 食 」 , 可 惜 唔 夠 十 分 鐘 , 總 理 殺 到 , 歌 星 們 紛 紛 淪 為 人 肉 布 景 板 , 不 停 合 照 和 簽 名 。
眼 見 勢 色 不 對 , Joey 即 以 密 斟 為 借 口 , 向 古 巨 基 打 眼 色 說 : 「 基 仔 , 我 想 同 你 出 面 傾 幾 句 ! 」
最 終 Joey 、 基 仔 一 去 無 回 頭 , 成 功 逃 離 慶 功 宴
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()