基 仔 在 接 受 記 者 訪 問 時 , Lorraine 全 程 遠 距 離 監 視 , 而 她 身 旁 的 女 仔 , 就 是 基 仔 最 近 新 請 的 助 手 , 負 責 減 輕 女 友 工 作 量
 

在 近 期 的 樂 壇 頒 獎 中 暫 時 獎 最 多 , 拋 離 所 有 歌 手 領 先 的 古 巨 基 , 順 理 成 章 成 為 本 週 六 舉 行 的 無 《 勁 歌 金 曲 》 頒 獎 禮 「 最 受 歡 迎 男 歌 星 」 頂 頭 大 熱 。
事 業 有 成 , 與 助 手 女 友 Lorraine ( 陳 英 雪 ) 唔 見 光 苦 戀 十 二 年 的 基 仔 , 決 定 結 束 這 段 愛 情 馬 拉 松 , 今 年 將 會 迎 娶 女 友 。
為 了 組 織 新 家 庭 , 基 仔 最 近 與 Lorraine 頻 頻 四 出 物 色 新 盤 , 星 期 一 ( 八 日 ) 二 人 去 到 位 於 大 埔 的 豪 宅 比 華 利 山 別 墅 , 扑 槌 以 二 千 五 百 萬 買 了 一 間 三 千 多 呎 大 屋 做 愛 巢 。

拍 拖 十 二 年
古 巨 基 與 拍 拖 十 二 年 的 助 手 女 友 Lorraine , 向 來 低 調 , 雖 然 三 番 四 次 被 踢 爆 戀 情 , 但 基 仔 堅 持 繼 續 玩 地 下 情 , 一 方 面 怕 公 開 拍 拖 會 對 事 業 有 影 響 , 最 主 要 是 怕 女 友 會 成 為 傳 媒 追 訪 目 標 , 打 擾 對 方 正 常 生 活 秩 序 。 為 此 , 他 甚 至 多 年 來 未 試 過 在 任 何 公 開 場 合 或 頒 獎 禮 台 上 , 提 及 這 位 得 力 「 助 手 」 。
直 至 近 年 基 仔 事 業 再 創 高 峰 , 在 最 近 的 頒 獎 禮 得 到 好 成 績 , 與 女 友 感 情 又 超 級 穩 定 , 加 上 見 到 陳 奕 迅 同 李 克 勤 結 婚 未 有 對 事 業 有 任 何 影 響 , 更 覺 是 適 當 時 候 給 一 直 不 離 不 棄 , 默 默 在 背 後 支 持 的 女 友 一 個 名 份 , 決 定 今 年 內 娶 Lorraine 過 門 , 讓 她 名 正 言 順 做 「 基 嫂 」 , 以 免 愛 得 太 遲 。
為 免 未 來 老 婆 太 辛 苦 , 早 前 基 仔 請 多 一 名 私 人 助 手 , 幫 手 打 點 一 切 , 女 友 不 用 再 為 他 過 分 操 勞 , 可 以 享 福 做 少 奶 奶 。

1 月 8 日
到 達 比 華 利 山 別 墅 , 即 有 經 紀 招 呼 他 們

基 仔 十 分 尊 重 女 友 , 不 時 問 Lorraine 意 見

基 仔 對 屋 內 任 何 裝 璜 都 感 興 趣 , 連 玻 璃 門 都 研 究 一 番

睇 樓 期 間 基 仔 不 時 指 手 畫 腳

基 仔 與 Lorraine 並 排 在 屋 苑 內 哥 爾 夫 球 車 四 圍 參 觀

外 地 註 冊
由 於 基 仔 同 Lorraine 都 不 打 算 高 調 , 所 以 他 們 的 婚 禮 不 會 鋪 張 大 搞 , 大 排 筵 席 , 最 大 可 能 是 到 外 地 註 冊 。 而 日 前 基 仔 就 漏 口 風 , 說 即 使 結 了 婚 也 未 必 承 認 , 「 如 果 我 結 婚 父 母 一 定 會 知 , 但 係 唔 會 刻 意 同 傳 媒 宣 布 , 但 係 大 家 去 婚 姻 註 冊 處 揭 到 話 , 我 就 一 定 會 認 。 」
四 個 月 前 基 仔 已 遷 出 大 埔 康 樂 園 , 以 月 租 六 萬 元 , 豪 租 位 於 金 鐘 的 柏 舍 , 方 便 同 女 友 過 二 人 世 界 ; 同 一 時 間 , 他 們 四 出 睇 樓 , 準 備 買 樓 作 結 婚 之 用 。
今 個 星 期 一 ( 八 日 ) , 基 仔 同 Lorraine 就 去 到 近 期 勁 做 宣 傳 的 大 埔 比 華 利 山 別 墅 睇 樓 , 為 避 耳 目 , 他 們 專 登 等 到 下 午 六 時 開 始 入 黑 才 出 發 , 還 專 登 棄 用 平 時 坐 開 的 黑 色 Elgrand 保 母 車 , 改 坐 另 一 架 銀 色 Alphard , 企 圖 轉 移 視 線 。
後 , 兩 個 經 紀 上 前 熱 情 招 呼 , 帶 二 人 四 圍 參 觀 示 範 單 位 。 一 如 往 常 , 由 於 有 外 人 在 場 , 沿 途 基 仔 與 Lorraine 都 刻 意 保 持 距 離 , 未 有 親 密 舉 動 。 睇 樓 期 間 , 基 仔 不 時 四 圍 指 手 畫 腳 , 同 Lorraine 有 商 有 量 , 而 他 們 似 乎 對 無 敵 吐 露 港 海 景 情 有 獨 鍾 , 兩 人 站 在 窗 前 望 了 近 分 鐘 。
據 知 , 基 仔 今 次 睇 中 的 單 位 , 位 於 最 高 排 數 , 坐 擁 無 敵 前 後 海 景 , 一 邊 望 吐 露 港 , 一 邊 望 船 灣 淡 水 湖 , 面 積 約 三 千 七 百 多 呎 , 售 價 二 千 五 百 萬 , 目 前 發 展 商 已 預 留 這 個 單 位 給 基 仔 。
至 於 基 仔 選 擇 由 金 鐘 搬 返 到 大 埔 , 除 了 是 他 住 慣 house 外 , 另 一 個 原 因 是 他 覺 得 平 時 工 作 繁 忙 , 好 少 時 間 見 到 屋 企 人 , 所 以 婚 後 希 望 搬 近 康 樂 園 , 方 便 照 顧 父 母 。

基 仔 平 時 慣 常 用 黑 色 保 母 車 代 步

在 睇 樓 當 日 基 仔 就 轉 用 一 架 陌 生 銀 色 車

大 埔 豪 宅
得 古 巨 基 垂 青 用 作 娶 老 婆 之 用 的 大 埔 比 華 利 山 別 墅 , 來 頭 不 小 , 是 基 兆 業 今 年 的 重 點 樓 盤 。
下 週 正 式 發 售 的 比 華 利 山 別 墅 , 將 會 先 推 出 50 間 位 於 君 皇 區 別 墅 , 面 積 由 2,700 至 5,900 呎 , 呎 價 介 乎 5,000 至 9,000 元 , 早 前 101 號 屋 剛 以 1.88 萬 呎 價 成 交 , 創 區 內 新 高 。
為 宣 傳 此 豪 宅 , 基 更 找 來 2005 環 球 小 姐 Natalie Glebova 當 代 言 人 , 及 搵 來 導 演 唐 季 禮 拍 攝 其 中 一 個 廣 告 , 製 作 費 高 達 2,000 萬 元 , 難 怪 吸 引 不 少 名 人 明 星 入 市 。

近 期 較 為 矚 目 的 大 埔 比 華 利 山 別 墅 , 除 了 搵 來 環 球 小 姐 做 賣 點 外 , 更 強 調 好 風 水 , 戶 戶 背 山 面 海

情 侶 手 鏈
星 期 二 ( 九 日 ) 晚 , 基 仔 與 Lorraine 一 齊 出 席 「 Juicy Lemon 903 黃 金 組 合 祝 捷 會 」 , 二 人 一 貫 做 法 , 永 遠 保 持 適 當 距 離 , 避 免 記 者 影 到 他 們 的 合 照 。 不 過 記 者 卻 發 現 他 們 的 左 手 都 戴 了 一 條 由 十 多 粒 不 同 顏 色 水 晶 串 成 的 情 侶 手 鏈 , 當 Lorraine 一 發 現 有 記 者 影 相 , 即 刻 左 閃 右 避 , 又 故 意 用 衫 袖 遮 住 手 鏈 。
問 到 基 仔 有 關 同 Lorraine 買 樓 結 婚 , 他 一 改 作 風 , 沒 有 完 全 否 認 。
壹 : 你 尋 日 ( 八 日 ) 同 Lorraine 去 比 華 利 山 別 墅 睇 樓 ?
古 : Ah … … 我 係 去 過 度 睇 樓 , 不 過 唔 係 淨 係 同 Lorraine 去 , 仲 有 同 事 陪 我 。
壹 : 有 消 息 話 發 展 商 已 經 hold 起 個 單 位 俾 你 ?
古 : 其 實 之 前 我 都 有 講 過 想 買 樓 , 但 係 十 畫 都 未 有 一 撇 , 同 埋 買 唔 買 我 都 唔 會 話 你 知 啦 。
壹 : 你 同 Lorraine 打 算 今 年 結 婚 , 所 以 買 樓 ?
古 : ( 冷 笑 一 下 ) 其 實 呢 樣 都 傳 咁 耐 , 你 唔 悶 , 我 都 答 到 悶 , 我 答 唔 到 你 呢 個 問 題 , 問 過 第 二 題 啦 !
壹 : 係 咪 會 外 地 註 冊 ?
古 : … … ( 扮 聽 唔 到 )

最 近 基 仔 同 Lorraine 都 戴 住 同 款 情 侶 水 晶 手 鏈

 

在 過 去 幾 個 頒 獎 禮 , 基 仔 都 領 先 陳 奕 迅 , 成 為 大 贏 家

之 前 基 仔 與 父 母 住 在 大 埔 康 樂 園 獨 立 屋

日 前 基 仔 與 Lorraine 一 同 從 柏 舍 離 開 到 觀 塘 工 作

上 星 期 六 , 基 仔 在 無 電 視 城 演 出 「 慈 善 星 輝 仁 濟 夜 」 , 捉 住 李 克 勤 雞 啄 唔 斷 , 莫 非 是 請 教 結 婚 心 得

完 成 工 作 後 , Lorraine 在 北 角 幫 基 仔 買 了 外 賣 , 然 後 自 己 就 在 銅 鑼 灣 離 開

基 仔 現 居 位 於 金 鐘 的 柏 舍 酒 店 式 豪 宅 , 月 租 六 萬

隱 形 太 子 女

現 年 35 歲 , 比 男 友 古 巨 基 大 半 年 的 Lorraine ( 陳 英 雪 ) , 父 母 從 事 苓 膠 生 意 長 達 三 十 年 , 並 於 太 子 道 開 設 「 蘭 苑 饎 館 」 , 售 賣 苓 膠 之 外 , 還 有 甜 品 及 小 菜 供 應 。
由 於 苓 膠 藥 用 價 值 較 高 , 有 除 毒 及 防 癌 等 功 效 , 故 「 蘭 苑 」 的 招 牌 苓 膠 , 最 貴 要 五 百 元 一 盅 , 但 有 麝 自 然 香 , 生 意 一 樣 唔 憂 做 。
明 明 可 以 印 印 腳 打 理 屋 企 生 意 , 坐 收 錢 做 太 子 女 , 但 Lorraine 卻 選 擇 做 基 仔 背 後 的 女 人 , 在 公 在 私 為 男 友 打 點 一 切 , 屋 企 生 意 只 好 由 父 母 及 弟 弟 落 手 落 腳 打 理 , 不 過 Lorraine 仍 持 有 鋪 頭 10% 股 份 。

世 界 變
今 時 不 同 往 日 , 以 往 當 紅 歌 手 都 會 將 感 情 事 收 收 埋 埋 , 更 加 不 輕 易 講 結 婚 , 深 怕 令 歌 迷 無 晒 幻 想 離 棄 自 己 , 好 似 譚 詠 麟 、 劉 德 華 。 前 者 即 使 有 正 印 莎 莉 甚 至 有 埋 二 奶 Wendy , 一 樣 少 有 提 及 , 直 至 去 年 譚 父 去 逝 , 阿 倫 才 藉 機 公 開 ; 至 於 華 仔 , 一 直 有 傳 他 與 朱 麗 倩 已 婚 , 他 亦 堅 持 唔 認 。 但 時 代 已 變 , 一 線 藝 人 拍 拖 結 婚 , 好 似 黎 明 高 調 同 樂 基 兒 拍 拖 , fans 對 新 Leon 嫂 十 分 受 落 , 而 Eason 、 克 勤 結 婚 , 亦 對 事 業 發 展 絲 毫 無 損 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()