「真愛」,是一生的承諾,是一個交託的觀念,講求既係感覺同你對佢既信心。

「真愛」係絕對天長地久的,要始終如一,你再唔係同佢玩,同佢傾計,同佢行街食野,而係付出心力時間,付出愛同負責,守候同照顧對方一生不分離。

「真愛」的特徵:
1. 你和他皆願意付出日常生活時間去了解對方。當然不是了解對方喜好,而是了解雙方的內心感覺。
2. 一生的承諾。他對你真摯,給予真誠,願意毫不反悔,毫不鬆懈去照顧你一生。
3. 交託。你們願意將自己的起居生活,父母親人,一切都交託予對方,跟雙方分享所有。
4. 責任心。對方要有責任感,從日常生活大概可進行分析。確保他盡男友/丈夫的責任。
5. 溝通。溝通在維繫關係方面異常重要,欠缺則不了解,不了解則分開,因此要有充足溝通。
6. 感覺。跟他相處,首要感到舒服自然,其次要有使人陶醉幸福感,最後要感到自己在他心中的重要性。
 
所以「真愛」就在於以上六者,你有信心對方照顧到你,有勇氣將自己交託俾佢,願意付出所有,有彼此心連心的感覺,那就是「真愛」了。

有人認為自己好愛對方,但係只係心底裡「覺得」自己好愛佢,但係做既所有野都唔係對方想要的,亦都唔識去同對方表達自己既意思,有D甚至連基本既交流溝通都冇,咁呢種就係叫做「愛」,但係唔係「真愛」,呢種關係搖搖欲墜,只要有少許風浪就會被沖散。
 
所以,只要你跟他都做到我剛所說的六點,我敢肯定你沐浴在真愛之中!(當然,如果仲有一兩項未達到,就盡力改善吧~6者中以溝通最重要,因為沒有溝通,其他5樣皆是徒然!所以要勇於並用友善的態度去表達雙方感受,咁先能夠將一段關係盡善盡美。)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()