在 家 做 運 動 想 慳 錢 可 以 在 家 勤 做 修 身 運 動 , 不 過 各 位 姊 妹 記 住 要 有 恆 心 , 每 日 要 勤 做 才 有 效 果 。
1. 修 大 腿 運 動
s166c08.jpg (13987 bytes) s166c09.jpg (14417 bytes)
1 . 雙 腳 交 叉 站 立 。
  1. 然 後 上 半 身 向 下 壓 , 盡 量 雙 手 輕 觸 地 面 。
小 貼 士

大 概 每 日 做 1 0 次 , 可 以 強 化 腿 部 肌 肉 有 助 修 長 腿 形 。

2. 修 臀 運 動 
s166c10.jpg (12826 bytes) s166c11.jpg (13365 bytes)
  1. 雙 腳 站 立 , 雙 手 合 攏 放 在 頭 後 面 。
  1. 其 中 一 隻 腳 踏 在 預 備 好 的 雜 誌 上 , 兩 腳 的 膝 頭 均 成 九 十 度 。
小 貼 士

左 右 腳 重 覆 動 作 各 2 0 次 , 有 助 收 緊 臀 部 肌 肉 。

3. 修 腹 運 動
s166c12.jpg (12404 bytes) s166c13.jpg (19842 bytes)
  1. 躺 在 地 上 如 圖 樣 , 但 是 腳 板 要 合 攏 , 吸 氣 。
  1. 雙 手 往 前 擺 , 如 做 sit-up , 然 後 呼 氣 。
小 貼 士

每 日 做 5 至 1 0 次 , 記 住 要 大 力 吸 氣 和 呼 氣 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()