close


蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 、 古 巨 基 、 王 晶 與 女 兒 王 子 涵 前 晚 在 信 德 中 心 , 出 席 葛 民 輝 導 演 的 電 影 《 甜 心 粉 絲 王 》 慰 勞 宴 , 原 本 阿 Sa 希 望 提 早 離 開 , 好 讓 她 趕 往 紅 館 看 衞 蘭 演 唱 會 , 但 因 古 巨 基 遲 到 一 個 小 時 , 她 要 約 8 時 許 才 可 離 開 。

難 忘 被 摸 腳 趾
姍 姍 來 遲 的 基 仔 解 釋 說 : 「 我 要 綵 排 回 歸 騷 先 會 遲 到 , 今 次 同 阿 Sa 拍 呢 部 戲 , 最 難 忘 係 同 佢 拍 一 場 佢 摸 我 腳 趾  鏡 頭 。 」 基 仔 謂 拍 戲 以 來 , 最 尷 尬 一 次 是 早 年 與 周 海 媚 合 作 拍 《 求 戀 期 》 一 場 摸 胸 戲 , 他 說 : 「 我 手 汗 多 , 加 上 又 緊 張 , 隔 住 衫 掂 佢 胸 部 時 , 我 都 整 濕 佢 件 衫 。 」
此 外 , 古 巨 基 昨 日 出 席 回 歸 活 動 , 為 隆 重 其 事 , 他 上 身 穿 上 黑 色 禮 服 並 打 上 煲 呔 , 但 下 身 仍 穿 牛 仔 褲 。 他 謂 今 年 9 月 會 開 演 唱 會 , 近 日 正 籌 備 新 碟 , 令 他 感 到 甚 大 壓 力 , 經 常 失 眠 。 採 訪 、 攝 影 :
何 永 寧 、 王 崇 穎 、 陳 偉 權


( 左 二 起 ) 基 仔 、 阿 Sa 和 Steven 前 晚 在 慰 勞 宴 下 廚 , 看 他 們 雞 手 鴨 腳 就 知 廚 藝 有 限 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()