呼 拉 圈 女 轉 贏 馬 拉 肥 姐

森 美 和 楊 千 嬅 前 晚 錄 影 全 新 《 殘 酷 一 叮 》 , 二 人 跟 嘉 賓 古 巨 基 大 做 財 神 , 幫 TVB 派 錢 而 不 叮 人 , 6 位 參 賽 者 各 出 奇 謀 , 其 中 有 參 賽 者 扮 肥 姐 做 出 拱 橋 及 一 字 馬 等 高 難 度 動 作 , 但 卻 未 能 贏 得 冠 軍 , 最 終 由 表 演 高 難 度 呼 拉 圈 的 14 歲 黎 郗 如 以 95 秒 勝 出 , 成 為 台 主 。

楊 千 嬅 、 森 美 主 持 的 全 新 《 殘 酷 一 叮 》 前 晚 在 將 軍 澳 電 視 廣 播 城 作 首 集 錄 影 , 古 巨 基 擔 任 嘉 賓 評 判 , 大 會 邀 得 來 自 北 京 的 王 飛 鴻 在 節 目 上 大 耍 功 夫 及 唱 民 歌 , 而 擔 任 殘 酷 姊 妹 的 鍾 禧 文 也  身 演 出 , 她 穿 上 性 感 舞 衣 重 演 妮 歌 潔 曼 ( Nicole Kidman ) 在 電 影 《 情 陷 紅 磨 坊 》 ( Moulin Rouge ) 的 歌 舞 場 面 , 聲 色 藝 俱 全 。

「 似 樣 過 欣 宜 」
前 晚 6 位 參 賽 者 都 傾 盡 全 力 表 演 , 曾 參 加 過 《 一 擲 千 金 》 的 高 天 羽 也 捲 土 重 來 , 表 演 魔 術 , 惜 未 能 勝 出 , 只 得 62 秒 。 來 自 馬 來 西 亞 的 鄭 盈 盈 以 肥 姐 的 造 型 亮 相 , 活 脫 脫 是 肥 姐 開 心 果 的 翻 版 , 她 邊 唱 Twins 的 歌 曲 《 你 講 你 愛 我 》 , 邊 做 出 不 少 高 難 度 的 動 作 , 如 拱 橋 、 一 字 馬 , 令 到 主 持 森 美 、 楊 千 嬅 及 現 場 觀 眾 歎 為 觀 止 , 森 美 還 笑 說 : 「 我 覺 得 你 似 肥 姐 多 過 欣 宜 似 肥 姐 。 」
鄭 盈 盈 則 說 : 「 我 知 肥 姐 病  , 希 望 佢 快  好 番 , 觀 眾 都 好 掛 住 佢 , 咁 我 咪 扮 佢 囉 。 」 雖 然 她 模 仿 得 似 模 似 樣 , 不 過 也 只 得 78 秒 , 未 能 勝 出 。 至 於 勝 出 者 則 是 6 號 、 年 僅 14 歲 的 黎 郗 如 , 她 以 精 湛 的 呼 拉 圈 表 演 , 以 95 秒 贏 得 冠 軍 。

幫 TVB 派 錢
前 晚 的 參 賽 者 水 準 只 屬 一 般 , 不 過 主 持 人 森 美 與 千 嬅 , 以 及 嘉 賓 古 巨 基 都 非 常 鬆 手 , 大 做 財 神 , 對 參 賽 者 並 不 苛 刻 , 不 常 叮 人 , 令 節 目 監 製 錢 國 偉 在 鏡 頭 後 不 時 做 出 手 勢 要 他 們 叮 參 賽 者 。 事 後 千 嬅 表 示 : 「 自 己 掛 住 笑 , 笑 到 整 親 條 頸 。 」 問 她 似 乎 對 參 賽 者 非 常 鬆 手 , 千 嬅 續 說 : 「 我  幾 鬆 手 , 幫 TVB 派 錢 , 覺 得 第 一 次 做 主 持 好 好 玩 , 死 啦 , 唔 知 TVB 會 唔 會 叫 我 自 己 畀 呢 , 唔 叮 人 派 咁 多 錢 。 」
採 訪 : 卓 美 娟   攝 影 : 林 德 雄


殘 酷 紅 磨 坊
鍾 禧 文 穿 上 性 感 舞 衣 扮 妮 歌 潔 曼 載 歌 載 舞 , 並 做 出 一 字 馬 動 作 , 唱 至 興 起 時 更 來 個 側 手 翻 ( 圖 ) , 真 是 十 八 般 武 藝 樣 樣 精 。


人 肉 大 拱 橋
馬 拉 開 心 果 鄭 盈 盈 表 演 拱 橋 時 , 森 美 即 趴 在 橋 中 央 位 置 ( 圖 ) , 非 常 搞 鬼 , 只 見 她 柔 軟 度 十 足 , 一 字 馬 動 作 也 難 不 到 她 。



扮 演 發 福 歌 神 許 冠 傑 的 參 賽 者 , 竟 模 仿 歌 神 在 演 唱 會 狂 錫 歌 迷 的 舉 動 , 衝 向 評 判 席 錫 嘉 賓 古 巨 基 ( 中 ) 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()