上 周 四 , 古 巨 基 到 紅 彤 彤 被 問 發 屋 放 盤 一 事 , 雖 然 佢 冇 直 接 承 認 10 年 搵 1 億 , 但 笑 笑 口 咁 回 應 , 一 切 盡 在 不 言 中

近 年 成 日 話 盜 版 影 響 , 歌 手 賺 唔 到 錢 , 不 過 依 然 有 歌 手 10 年 搵 1 億 , 此 人 正 是 古 巨 基 。
古 巨 基 早 年 由 藝 員 轉 做 歌 手 , 雖 然 曾 陷 入 事 業 低 潮 , 但 自 02 拍 完 《 環 珠 格 格 》 再 簽 約 黃 高 後 , 事 業 一 直 穩 步 上 揚 , 原 來 全 靠 位 於 半 山 區 東 山 臺 的 發 風 水 屋 。 近 日 古 巨 基 忍 痛 割 愛 , 把 發 屋 放 盤 , 本 刊 發 現 他 在 屋 內 擺 了 催 財 陣 , 蘇 民 峰 話 佢 擺 係 擋 漏 財 陣 , 難 怪 基 仔 近 年 豬 籠 入 水 , 去 年 更 以 3 千 萬 續 約 金 牌 做 一 哥 。

點 賺 1 億
雖 然 近 年 唱 片 市 道 不 景 , 但 無 損 古 巨 基 搵 錢 能 力 , 過 去 10 年 , 他 依 然 可 以 在 世 界 各 地 賺 逾 1 億 , 絕 對 係 樂 壇 小 富 翁 。

1997 年   3 張 唱 片 、 2 部 電 影 、 1 套 電 影 配 音 、 1 個 廣 告  
約 賺 $790 萬
1998 年   4 張 唱 片 、 1 電 影 、 1 個 廣 告  
約 賺 $540 萬
1999 年   4 張 唱 片 、 3 個 台 灣 廣 告 、 1 個 香 港 廣 告  
約 賺 $680 萬
2000 年   3 張 唱 片 、 2 個 台 灣 廣 告 、 1 個 香 港 廣 告  
約 賺 $550 萬
2001 年   3 張 唱 片 、 1 個 電 視 劇  
約 賺 $360 萬
2002 年   30 場 大 陸 登 台 、 4 個 大 陸 廣 告  
約 賺 $1,200 萬
2003 年   25 場 大 陸 登 台 、 3 張 唱 片 、 1 個 大 陸 廣 告  
約 賺 $990 萬
2004 年   20 場 大 陸 登 台 、 2 張 唱 片 、 2 個 大 陸 廣 告 、 1 個 香 港 廣 告  
約 賺 $1,800 萬
2005 年   19 場 演 唱 會 、 10 場 大 陸 登 台 、 3 個 大 陸 廣 告 、 2 個 香 港 廣 告 、 3 張 唱 片
約 賺 $2,800 萬
2006 年   25 場 大 陸 登 台 、 2 個 大 陸 廣 告 、 1 個 電 視 劇 、 1 張 唱 片  
約 賺 $2,200 萬
總 收 入 約 $1 億 1,910 萬
( * 未 計 算 06 年 底 續 約 2 年 的 3 千 萬 酬 勞 )


古 巨 基 在 97 年 樓 市 高 峰 期 以 928 萬 購 入 東 山 臺 19 號 德 信 花 園 一 個 2 樓 單 位 , 跟 家 人 同 住 , 直 到 99 年 再 以 700 萬 買 入 大 埔 1,000 呎 康 樂 園 獨 立 屋 , 家 人 搬 到 康 樂 園 居 住 , 古 巨 基 則 留 守 上 址 獨 居 。 據 知 , 古 巨 基 自 入 住 東 山 臺 後 , 工 作 機 會 不 斷 , 唔 怪 得 可 以 起 成 頭 家 , 連 供 兩 層 樓 。
早 前 有 傳 古 巨 基 因 裝 修 東 山 臺 寓 所 , 搬 到 金 鐘 酒 店 式 住 宅 「 柏 居 」 暫 住 , 有 指 是 為 了 準 備 跟 緋 聞 女 友 Lorraine 拉 埋 天 窗 , 但 實 情 卻 是 古 巨 基 為 睇 準 近 期 樓 市 暢 旺 , 裝 修 好 準 備 放 盤 。



開 放 式 廚 房
廚 房 用 趟 門 式 設 計 , 節 省 不 少 地 方 , 最 有 趣 是 廚 櫃 的 手 柄 全 是 數 目 字 , 非 常 配 合 大 細 路 的 古 巨 基 作 風 。


 


半 山 區 豪 宅
古 巨 基 的 發 屋 位 於 半 山 司 徒 拔 道 的 東 山 臺 德 信 花 園 , 環 境 非 常 幽 靜 。


六 呎 星 戰 公 仔
在 大 廳 擺 放 了 三 個 已 經 包 裝 好 , 人 咁 大 的 《 星 球 大 戰 》 公 仔 , 包 括 ( 左 起 ) 渣 渣 兵 、 黑 武 士 及 尤 達 大 師 , 據 知 全 都 是 限 量 版 , 市 價 都 要 成 萬 蚊 一 個 。


擋 漏 財 陣
蘇 民 峰 表 示 , 古 巨 基 的 發 屋 大 門 對 正 客 廳 的 落 地 窗 , 擺 放 大 棵 的 水 種 植 物 , 可 擋 漏 財 兼 聚 財 。


基 仔 私 房
主 人 房 有 成 100 呎 , 真 係 擺 張 雙 人 床 , 放 多 張 梳 妝 台 都 仲 得 喎 !


除 了 《 星 球 大 戰 》 大 公 仔 外 , 還 有 大 箱 該 電 影 的 玩 具 , 睇 古 巨 基 真 係 大 唔 透 。


500 呎 大 廳
屋 的 大 廳 四 四 方 方 , 地 產 代 理 向 記 者 落 足 嘴 頭 表 示 : 「 呢 種 隔 間 很 容 易 擺 放 傢 俬 。 」

 

 

 

遺 下 星 戰 玩 具
據 地 產 界 消 息 指 , 古 巨 基 所 持 的 東 山 臺 單 位 最 近 以 700 萬 放 盤 , 勁 蝕 200 多 萬 。 記 者 透 過 地 產 代 理 睇 樓 , 發 現 屋 內 大 部 分 物 品 已 搬 走 , 只 留 下 三 大 個 1 比 1 《 星 球 大 戰 》 公 仔 、 一 箱 《 星 球 大 戰 》 玩 具 、 一 張 和 一 盞 落 地 燈 , 還 有 一 盤 水 種 植 物 。
堪 輿 學 家 蘇 民 峰 表 示 , 古 巨 基 的 發 屋 風 水 不 俗 , 「 呢 間 屋 04 年 後 入 伙 會 旺 財 旺 丁 , 係 最 好 格 局 , 至 於 盤 水 種 植 物 就 有 擋 漏 財 作 用 , 令 間 屋 更 加 聚 財 。 東 山 臺 係 陰 地 , 比 較 利 女 性 同 陰 柔 男 性 住 。 」
上 周 四 ( 3 月 15 日 ) 晚 , 古 巨 基 在 數 碼 港 金 牌 娛 樂 春 茗 回 應 放 盤 一 事 , 「 間 屋 係 放 盤 , 但 全 部 都 係 屋 企 人 同 同 事 去 搞 。 ( 你 大 廳 放 盤 水 種 植 物 係 咪 擺 風 水 陣 旺 財 呀 ? ) ! 你 點 知 擺 ! 我 只 係 想 間 屋 有 生 氣 , 唔 係 風 水 陣 , 間 屋 本 身 風 水 都 好 好 ! ( 我 計 過 你 住 呢 度 後 搵 成 億 喎 ? ) ! 你 問 得 咁 突 然 , 我 唔 知 喎 ! ( 間 屋 風 水 咁 好 你 又 捨 得 賣 ? ) 因 為 地 方 真 係 唔 夠 用 , 加 上 依 家 價 錢 幾 好 咪 賣 佢 , 再 買 過 間 大 ! 」
東 山 臺 風 水 好 , 信 不 信 由 你 。 記 者 只 知 本 來 住 東 山 臺 徐 子 淇 依 家 係 李 家 誠 太 太 , 古 巨 基 10 年 搵 1 億 , 依 家 嫌 地 方 細 換 大 屋 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()