補 拍 kiss 戲

基 仔 雖 然 身 為 導 演 , 但 他 卻 未 有 自 製 機 會 加 一 場 好 似 哈 仔 一 樣 的 嘴 戲 , 他 說 : 「 係 喎 ! 漏 添 , 不 如 返 去 補 拍 番 。 講 , 個 故 事 係 講 我 同 Katie 兩 個 人 好 有 緣 分 , 經 歷 好 多 次 邂 逅 而 認 識 , 唔 通 識 就 kiss 咩 ! 」
卅 四 歲 的 基 仔 與 年 僅 十 九 歲 的 Katie , 年 紀 雖 然 相 差 一 大 截 , 但 基 仔 自 覺 與 對 方 好 合 襯 , 「 好 彩 我 keep 得 好 , 外 形 都 合 襯 , 同 埋 佢 比 起 上 一 集 ( 《 火 盃 的 考 驗 》 ) 時 大 個 同 靚 女 , 所 以 都 OK 。 」

哈 利 情 人

在 英 國 蘇 格 蘭 長 大 , 今 年 十 九 歲 的 梁 佩 詩 ( Katie ) , 父 母 都 是 香 港 人 , ○ 四 年 她 參 加 《 哈 利 波 特 》 選 華 裔 少 女 試 鏡 , 結 果 憑 住 有 蘇 格 蘭 口 音 的 英 語 , 擊 敗 三 千 九 百 七 十 二 人 , 成 為 哈 仔 初 戀 情 人 張 秋 。 在 戲 中 她 奪 去 哈 仔 的 初 吻 , 結 果 惹 來 哈 利 的 fans 極 度 不 滿 , 被 網 民 惡 意 抨 擊 。
Katie 九 月 將 入 讀 大 學 , 與 此 同 時 , 她 亦 有 份 參 演 即 將 開 拍 《 哈 利 波 特 》 第 六 集 , 另 外 更 有 消 息 指 她 將 會 取 代 章 子 怡 , 拍 攝 由 唐 季 禮 執 導 的 《 花 木 蘭 》 。

基 仔 與 Katie 沒 有 好 似 哈 仔 一 樣 有 嘴 戲 , 只 有 一 場 挨 住 膊 頭 較 親 熱 場 面 。

基 仔 除 了 鍾 意 《 哈 利 波 特 》 外 , 另 外 亦 喜 歡 《 Notting Hill 》 , 所 以 其 中 一 有 場 外 景 , 都 去 了 Notting Hill 書 店 拍 攝 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()