最 近 古 巨 基 為 新 碟 影 封 套 及 拍 攝 MV , 專 程 遠 赴 歐 洲 多 個 國 家 ; 其 中 在 英 國 倫 敦 一 站 , 一 向 是 《 哈 利 波 特 》 迷 的 他 即 時 諗 起 在 《 哈 利 波 特 鳳 凰 會 的 密 令 》 中 , 與 哈 仔 嘴 到 開 花 的 港 產 張 秋 。
曾 經 被 網 民 選 為 最 似 哈 利 波 特 的 藝 人 , 基 仔 當 然 想 好 似 哈 仔 一 樣 , 可 以 一 親 張 秋 , 於 是 唱 片 公 司 便 聯 絡 身 在 倫 敦 , 飾 演 張 秋 的 梁 佩 詩 , 對 方 爽 快 一 口 答 應 , 在 基 仔 新 歌 《 愛 回 家 》 MV 中 做 女 主 角 , 兩 人 在 倫 敦 當 眾 調 情 。

已 是 國 際 明 星 的 Katie , 今 次 肯 幫 基 仔 拍 MV , 原 來 是 因 為 她 的 父 母 都 係 基 仔 歌 迷 , 所 以 基 仔 叫 到 一 口 就 答 應 。

超 支 十 萬

最 初 Katie 相 當 怕 醜 , 但 拍 到 中 途 與 基 仔 開 始 熟 落 , 坐 旋 轉 木 馬 時 , 玩 到 拗 腰 。

《 哈 利 波 特 鳳 凰 會 的 密 令 》 在 世 界 各 地 開 畫 票 房 都 破 紀 錄 , 哈 仔 更 獻 出 處 男 之 吻 , 與 今 年 十 九 歲 飾 演 張 秋 的 梁 佩 詩 ( Katie ) 錫 足 三 十 秒 , 嘴 到 開 花 一 幕 , 成 為 戲 中 焦 點 所 在 。
一 直 是 《 哈 》 迷 的 古 巨 基 , 見 偶 像 Daniel Radcliffe 咁 好 艷 福 , 於 是 有 樣 學 樣 , 搵 張 秋 擔 任 新 歌 《 愛 回 家 》 MV 女 主 角 。 為 了 遷 就 Katie 檔 期 , 避 免 撞 正 她 要 在 六 月 中 會 合 哈 仔 做 電 影 宣 傳 , 拍 攝 大 隊 要 臨 時 改 變 行 程 , 提 前 到 倫 敦 , 為 此 令 製 作 費 超 支 近 十 萬 。
雖 然 Katie 的 父 母 都 是 香 港 人 , 但 自 細 在 蘇 格 蘭 長 大 的 她 , 廣 東 話 始 終 有 限 , 拍 攝 前 , 她 的 母 親 講 明 Katie 唔 識 中 文 要 用 英 文 溝 通 , 但 拍 到 中 途 , 同 大 家 開 始 熟 落 後 , 她 開 始 慢 慢 用 廣 東 話 同 基 仔 溝 通 , 由 於 有 唔 少 親 戚 都 住 在 香 港 , 經 常 有 機 會 返 香 港 探 親 的 她 因 而 學 識 少 少 廣 東 話 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()