古 巨 基 近 日 忙 於 為 下 月 舉 行 的 個 唱 排 舞 , 他 特 地 找 來 陳 柏 霖 模 特 兒 女 友 Mandy 任 嘉 賓 , 與 他 表 演 一 段 音 樂 劇 。 基 仔 與 Mandy 日 前 首 次 見 面 便 要 貼 身 跳 舞 , Mandy 對 基 仔 的 第 一 個 印 象 就 是 手 汗 多 , 但 原 來 兩 人 可 謂 同 病 相 憐 , 基 仔 說 : 「 終 於 搵 到 個 人 同 我 一 樣 咁 多 手 汗 , 我 同 Mandy 練 習 時 特 別 跣 手 , 簡 直 滴 得 出 水 。 」

日 練 十 小 時

原 來 Mandy 自 小 學 芭 蕾 舞 , 所 以 跳 舞 姿 勢 很 優 美 , 問 基 仔 擁 抱 靚 女 有 沒 有 觸 電 ? 他 笑 說 : 「 佢 個 樣 的 確 好 sweet , 佢 係 混 血 兒 , 做 我 女 主 角 好 配 合 到 魔 幻 主 題 。 」 基 仔 每 天 緊 密 排 練 個 唱 , 幾 乎 日 日 跳 足 十 小 時 , 他 說 : 「 今 次 個 唱 同 上 次 好 唔 同 , 我 想 有 多 畀 觀 眾 睇 , 所 以 要 努 力 練 習 。 」
撰 文 : 丁 寧

基 仔 找 Mandy 任 個 唱 中 音 樂 劇 的 女 主 角 , 二 人 近 日 勤 力 排 舞 。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()