close
最近愛上一位新人"謝安琪", 她的歌唱得幾吸引, 有無人意佢呢?
 
本身我首先留意的是"愁人節", 歌詞內容幾特別的, 講一些在情人節裡無情人的人感受, 每一位歌手在情人節都會唱一些情人"乙水" 歌, 但她選擇的竟然是唔開心的歌, 幾搞野喎, 所以我先留意......
 
Ksus2 呢隻新碟首先我會揀 "亡命之途", 呢首給我的感覺好好 feel, 飛車時最岩呀 XXDDD
 
 次選就係"我愛茶餐廳", 歌詞好正, 用左好多關於茶餐廳的食物呀, 服務等等, 帶出市民時常去感覺, 唔錯的.....
 
^^
謝安琪的 Blog:
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()