close
苦 戀 助 手 買 大 屋

古 巨 基 前 晚 與 容 祖 兒 在 銅 鑼 灣 出 席 「 Juicy Lemon 加 州 紅 903 黃 金 組 合 祝 捷 會 」 , 宣 布 兩 人 合 作 推 出 的 音 樂 會 DVD 定 單 已 達 三 白 金 , 兩 人 將 香 檳 倒 進 獎 盃 內 作 狀 同 飲 。

父 母 追 問 婚 事
基 仔 最 近 橫 掃 各 大 樂 壇 頒 獎 禮 , 事 業 得 意 , 最 新 一 期 《 壹 週 刊 》 更 指 他 欲 與 助 手 兼 緋 聞 女 友 Lorraine 購 買 比 華 利 山 別 墅 , 準 備 結 婚 。 昨 日 基 仔 接 受 電 話 訪 問 時 承 認 有 睇 樓 , 他 說 : 「 我 係 有 去 睇 樓 , 但 都 未 到 適 婚 年 齡 , 冇  咁  打 算 。 連 我 父 母 睇 到 雜 誌 都 打  問 我 做 乜 結 婚 唔 請 佢  飲 , 點 解 佢  唔 知 喎 。 」
對 於 被 指 與 助 手 苦 戀 12 年 , 基 仔 說 : 「 呢 單 緋 聞 由 我 出 道 傳 到  家 , 簡 直 可 以 放 入 博 物 館 , 大 家 唔 傳 到 口 水  , 我 都 答 到 口 水  。 不 過 阿 Q  諗 , 我 都 賺  個 長 情 形 象 , 真 係 唔 該 晒 。 」
最 近 祖 兒 因 抄 裙 事 件 遭 不 少 網 友 抨 擊 , 昨 日 有 讀 者 電 郵 至 本 報 投 訴 , 指 摘 祖 兒 此 舉 等 同 侵 害 知 識 產 權 , 又 稱 接 連 有 歌 手 及 作 曲 家 有 抄 襲 行 為 , 質 疑 港 府 是 否 也 應 對 他 們 採 取 行 動 。
而 新 浪 網 舉 辦 「 樂 壇 民 意 指 數 2006 」 暫 有 14,000 位 樂 迷 投 票 , 我 最 喜 愛 女 歌 手 由 得 5,000 多 票 的 楊 千 嬅 帶 頭 , 祖 兒 第 二 , 衞 蘭 第 三 。 男 歌 手 則 是 基 仔 以 逾 7,000 票 領 先 , 陳 奕 迅 與 劉 德 華 緊 隨 其 後 , 基 仔 的 《 愛 得 太 遲 》 及 唱 片 《 Human 我 生 》 在 至 尊 金 曲 及 至 尊 大 碟 獎 中 領 先 。 投 票 結 果 於 本 月 29 日 公 布 。
採 訪 、 攝 影 : 馬 建 華


古 巨 基 ( 圖 ) 被 傳 與 緋 聞 女 友 Lorraine 共 諧 連 理 , 前 晚 他 出 席 祝 捷 會 時 特 別 風 騷 , 莫 非 好 事 近 ?


古 巨 基 被 傳 與 緋 聞 女 友 Lorraine ( 圖 ) 共 諧 連 理 , 前 晚 他 出 席 祝 捷 會 時 特 別 風 騷 , 莫 非 好 事 近 ?
《 忽 然 1 周 》 圖 片


古 巨 基 與 祖 兒 前 晚 在 活 動 上 調 製 多 款 飲 品 , 還 作 狀 合 巹 交 杯 , 由 這 角 度 看 祖 兒 十 足 「 鬆  」 擊 中 基 仔 胸 口 , 難 怪 他 面 露 難 色 。


基 仔 與 祖 兒 推 出 的 Juicy Lemon 音 樂 會 DVD 有 三 白 金 定 單 , 二 人 在 祝 捷 會 上 即 場 調 製 飲 品 。


容 祖 兒 因 抄 裙 事 件 被 網 友 抨 擊 , 如 今 所 到 之 處 皆 有 其 經 理 人 霍 汶 希 ( 中 ) 傍 到 實 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()