close


古 巨 基 前 晚 在 銅 鑼 灣 世 貿 中 心 為 他 成 立 的 古 巨 基 兒 童 醫 療 基 金 義 賣 福 袋 , 並 為 現 場 賀 年 燈 飾 進 行 啟 動 禮 , 吸 引 近 二 百 歌 迷 圍 觀 。 今 次 基 仔 推 出 限 量 2000 個 福 袋 , 內 裏 包 括 一 條 頸 巾 , 他 的 《 Human 我 生 》 大 碟 及 一 支 潤 膚 液 , 價 值 600 元 的 禮 品 , 僅 售 150 元 , 共 可 籌 30 萬 元 。
近 日 盛 傳 基 仔 將 與 緋 聞 女 友 兼 助 手 Lorraine 結 婚 , 前 晚 Lorraine 也 有 到 場 , 但 一 見 記 者 拍 照 即 閃 避 離 去 , 與 基 仔 合 拍 宣 傳 廣 告 的 小 朋 友 Paco 也 到 場 購 買 一 個 福 袋 , 致 送 心 意 卡 及 獻 花 , 基 仔 一 見 他 即 露 出 慈 父 相 , 不 停 叫 觀 眾 掌 聲 鼓 勵 Paco 。

「 唔 好 影 佢 擘 大 口 」
談 到 Lorraine 也 來 監 場 , 基 仔 即 時 出 動 金 句 笑 謂 : 「 麻 煩 大 家 幫 幫 手 , 唔 好 再 影 我 助 手 , 就 算 係 都 唔 好 吼 佢 擘 大 口 。 」
採 訪 、 攝 影 : 馬 建 華


古 巨 基 ( 左 一 ) 的 緋 聞 助 手 女 友 Lorraine ( 右 一 ) 在 台 下 默 默 支 持 , 見 記 者 拍 照 即 時 閃 避 離 去 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()