close
 


09/02/2007

早 前 被 紙 炮 誤 傷 眼 睛 的 古 巨 基 , 昨 日 所 見 已 拆 下 紗 布 , 他 表 示 現 時 眼 睛 已 慢 慢 康 復 , 但 有 時 仍 感 到 少 許 痛 楚 。 在 訪 問 時 基 仔 自 爆 早 前 拍 了 一 場 於 便 利 店 買 避 孕 套 的 戲 份 , 他 說 : 「 我 自 己 冇 呢 個 經 驗 , 所 以 唔 知 要 做 咩 表 情 。 」 在 場 的 記 者 追 問 他 是 否 真 的 未 買 過 避 孕 套 , 令 到 基 仔 十 分 尷 尬 , 即 找 來 王 晶 解 圍 : 「 晶 哥 你 信 唔 信 我 冇 買 過 避 孕 套 ? 」 王 晶 笑 說 : 「 我 信 佢 , 我 就 有 買 過 , 但 唔 係 便 利 店 而 係 藥 房 囉 , 買 呢 好 正 常 , 證 明 我 係 一 個 負 責 任 男 人 。 但 基 仔 呢 靠 面 口 搵 食 人 , 應 該 係 搵 人 幫 佢 買 ! 」 在 旁 的 基 仔 聽 後 即 靦 地 走 開 。


古 巨 基 眼 睛 正 復 原 中 , 但 仍 不 時 感 到 痛 楚 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()