一 行 七 人 總 共 有 三 對 情 侶 。
 

拍 拖 長 達 十 五 年 的 周 慧 敏 與 倪 震 , 雖 然 男 方 經 常 被 指 拈 花 惹 草 , 最 近 還 斷 正 夜 會 女 波 友 兼 送 對 方 返 香 閨 , 但 事 件 未 有 影 響 他 與 周 慧 敏 的 感 情 , 依 然 打 風 都 打 唔 甩 。
向 來 慳 家 甚 少 出 埠 拍 拖 的 周 慧 敏 與 倪 震 , 今 個 星 期 一 ( 一 月 廿 九 日 ) , 出 發 到 東 京 五 日 四 夜 , 酒 店 連 機 票 , 豪 花 四 萬 五 ; 同 行 還 有 剛 剛 在 樂 壇 頒 獎 禮 成 為 大 贏 家 , 奪 得 傳 媒 大 獎 的 古 巨 基 與 女 友 Lorraine , 以 及 谷 祖 琳 同 環 球 唱 片 高 層 男 友 Tony , 三 pair 情 侶 齊 齊 在 東 京 預 祝 情 人 節 。

大 出 血
有 慳 妹 之 稱 的 周 慧 敏 , 與 倪 震 拍 拖 多 年 都 甚 少 出 外 旅 行 , 即 使 出 門 , 最 多 都 是 返 加 拿 大 , 但 自 從 父 親 倪 匡 回 流 香 港 後 , 他 們 連 加 拿 大 都 少 去 , 除 了 工 作 需 要 , 長 期 留 在 香 港 。
本 週 一 周 慧 敏 同 倪 震 ○ 七 大 破 格 , 豪 花 三 萬 元 乘 搭 國 泰 商 務 客 位 到 日 本 東 京 , 同 行 有 與 倪 震 曾 經 在 商 台 一 齊 做 《 絕 情 谷 》 主 持 的 谷 祖 琳 及 其 任 職 環 球 唱 片 高 級 副 總 裁 的 男 友 Tony , 以 及 多 年 前 曾 經 擔 任 周 慧 敏 助 手 , 之 後 到 商 台 主 持 日 本 節 目 的 DJ 鄭 家 輝 。
由 於 其 他 人 乘 搭 經 濟 客 位 , 抵 達 成 田 機 場 後 , 周 慧 敏 同 倪 震 比 他 們 早 出 閘 , 而 倪 震 亦 一 盡 男 友 責 任 幫 女 友 推 行 李 。 在 等 候 期 間 , 倪 震 又 不 停 在 周 慧 敏 耳 邊 講 得 女 友 十 分 開 心 , 經 常 咪 咪 嘴 甜 笑 , 而 倪 震 似 乎 對 附 近 所 有 東 西 都 有 興 趣 , 經 常 四 圍 走 電 話 不 停 影 相 。
等 齊 人 後 , 一 行 五 人 乘 坐 預 先 安 排 好 的 七 人 車 離 開 機 場 , 倪 震 最 眼 利 , 很 快 就 發 現 有 記 者 跟 , 於 是 叫 司 機 開 快 車 又 衝 紅 燈 企 圖 撇 甩 跟 , 他 還 出 相 機 向 記 者 進 行 反 偷 拍 。 直 至 去 到 池 袋 , 他 們 更 安 排 另 一 部 車 「 閘 」 住 採 訪 車 , 順 利 逃 之 夭 夭 。

30/1
倪 震 買 每 樣 都 會 問 過 周 慧 敏 意 見 。

周 慧 敏 做 跟 得 女 友 陪 倪 震 shopping , 自 己 就 齋 睇 唔 買 。

古 巨 基 同 助 手 女 友 ( 左 一 ) 見 到 有 記 者 , 永 遠 保 持 距 離 。

在 Undercover 內 基 仔 同 女 友 先 行 埋 一 齊 揀

見 到 有 記 者 , 倪 震 即 時 面 膿 膿 , 更 講 到 明 俾 記 者 搞 到 無 晒 心 情 。

基 仔 歸 隊
星 期 二 下 午 三 時 , 這 個 拖 友 團 去 到 港 人 必 到 的 南 青 山 勝 地 , 而 同 行 的 亦 多 了 剛 剛 在 頒 獎 禮 上 了 傳 媒 大 獎 的 古 巨 基 及 助 手 女 友 Lorraine 。 之 前 一 晚 還 在 香 港 出 席 Sina 頒 獎 禮 的 基 仔 , 翌 日 才 搭 最 早 機 去 東 京 會 合 周 慧 敏 , 由 於 感 冒 關 係 , 基 仔 全 程 戴 住 口 罩 , 又 戴 住 冷 帽 , 只 露 出 一 對 眼 , 造 型 超 級 神 秘 。
去 到 南 青 山 後 , 他 們 第 一 站 是 到 Bape 專 門 店 , 一 向 是 猿 人 迷 的 基 仔 更 第 一 個 開 齋 買 了 一 件 價 值 四 萬 二 千 ( 約 三 千 元 港 幣 ) 的 羽 絨 外 套 , 並 即 買 即 著 。 途 中 他 們 再 次 發 現 有 記 者 , 基 仔 女 友 即 時 九 秒 九 彈 開 , 單 拖 閃 入 Comme des Garcons 女 裝 店 , 而 基 仔 就 去 了 男 裝 店 , 兩 批 男 女 分 開 行 。
其 間 倪 震 上 前 向 記 者 笑 笑 口 說 : 「 你 知 唔 知 你 搞 到 我 好 bad mood 呀 ? 不 如 咁 啦 ! 我 今 日 俾 你 影 , 你 第 二 日 唔 好 再 跟 好 唔 好 ? 」 見 記 者 無 乜 反 應 , 倪 震 於 是 無 癮 離 開 行 入 Undercover , 而 周 慧 敏 亦 尾 隨 跟 住 。

29/1
離 開 機 場 倪 震 負 責 推 行 李 , 唔 使 女 友 出 手 。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()