close
古 巨 基 與 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 日 前 於 北 京 拍 攝 新 戲 《 粉 絲 王 》 , 負 眼 傷 的 基 仔 要 在 零 下 六 度 低 溫 下 , 為 女 友 追 星 而 露 宿 天 橋 底 , 只 能 以 紙 皮 箱 抵 擋 嚴 寒 , 看 來 極 為 悽 慘 , 反 觀 女 主 角 阿 Sa 則 穿  兩 件 羽 絨 禦 寒 , 這 種 偏 心 的 待 遇 及 為 女 死 的 橋 段 , 似 乎 只 有 拍 戲 才 看 得 到 。

古 巨 基 、 蔡 卓 妍 、 鄭 嘉 穎 及 許 紹 雄 等 日 前 在 北 京 拍 攝 葛 民 輝 執 導 的 新 片 《 粉 絲 王 》 , 基 仔 與 嘉 穎 同 是 負 傷 開 工 , 前 者 眼 傷 未 癒 , 嘉 穎 則 仍 要 包 紮 右 手 上 陣 , 不 過 最 辛 苦 是 要 抵 受 當 地 的 寒 冷 天 氣 。

達 明 軟 硬 開 騷 無 期
劇 情 講 述 深 愛 阿 Sa 的 基 仔 , 為 了 幫 超 級 fans 王 女 友 追 星 , 要 在 零 下 六 度 的 嚴 寒 氣 溫 下 捐 入 紙 皮 箱  街 , 但 同 場 的 阿 Sa 卻 穿 上 兩 件 羽 絨 禦 寒 , 非 常 誇 張 。 基 仔 說 : 「 之 前 整 親 隻 左 眼 ,   先 拆  紗 布 , 隻 眼 仲 要 滴 住 眼 藥 水 , 好 彩 我 個 角 色 戴 眼 鏡 , 都 可 以 擋  風 沙 , 不 過 零 下 幾 度   街 係 有  凍 , 我 又 冇 準 備 暖 包 。 」
葛 民 輝 表 示 今 次 再 做 導 演 做 出 癮 , 希 望 與 好 拍 檔 林 海 峰 合 作 執 導 一 部 電 影 。 他 說 : 「 佢 做 導 演 , 我 做 剪 片 , 剪 片 可 以 lock 死 個 導 演 , 好 好 玩 。 原 先 同 達 明 一 派 話 搞 個 騷 , 其 實 都 傾 好  , 諗 住 年 尾 做 , 入 過 紙 畀 紅 館 , 但 冇 期 , 遲  紅 館 又 裝 修 , 唔 知 幾 時 有 期 可 以 開 到 騷 。 」

 周 麗 淇 「 好 正 常 」
方 力 申 日 前 公 開 指 曾 暗 戀 過 周 麗 淇 , 周 的 緋 聞 男 友 鄭 嘉 穎 可 覺 得 方 力 申 有 品 味 ? 他 說 : 「 拍 戲 有 呢  係 好 正 常 , 同 女 演 員 做 情 侶 , 要 對 對 手 有 好 感 , 憎 對 手 又 點 可 以 令 到 觀 眾 信 服 ? 」
此 外 , 古 巨 基 昨 日 在 將 軍 澳 出 席 《 古 巨 基 愛 心 KUBI 福 袋 義 賣 情 人 節 影 相 會 》 , 他 表 示 只 送 過 一 次 花 給 女 友 , 當 時 去 買 白 玫 瑰 , 誰 知 花 舖 店 主 給 他 白 菊 花 , 認 真 啼 笑 皆 非 。 問 到 可 會 送 花 給 緋 聞 女 友 兼 助 手 Lorraine , 基 仔 說 : 「 助 手 出 糧 咪 得 囉 。 我 最 怕 情 人 節 俾 人 問 點 慶 祝 , 又 問 我 幾 時 搵 情 人 。 」
採 訪 、 攝 影 : 曾 小 嘉 、 李 珮 洳


基 仔 要 以 紙 皮 箱 禦 寒 露 宿 天 橋 底 , 如 此 悽 慘 情 景 看 起 來 卻 相 當 搞 笑 。


古 巨 基 與 蔡 卓 妍 未 埋 位 時 , 即 穿 上 厚 厚 衣 物 看 自 己 之 前 的 演 出 。



古 巨 基 昨 日 舉 行 情 人 節 慈 善 影 相 會 , 有 四 位 靚 女 化 身 愛 神 相 伴 , 製 造 美 景 良 辰 氣 氛 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()