現 正 休 假 待 產 的 謝 安 琪 , 前 晚 挺  七 個 月 身 孕 , 到 九 龍 灣 國 際 展 貿 中 心 欣 賞 其 夫 張 繼 聰 有 份 演 出 的 「 Nokia 903Music Talkie 音 樂 會 」 , 表 演 歌 手 還 有 張 敬 軒 、 王 菀 之 、 農 夫 及 方 大 同 等 。
當 台 上  張 繼 聰 唱 到 送 贈 老 婆 及 BB 的 歌 曲 《 寧 願 晏 D  》 時 , 他 深 情 望  台 下 的 謝 安 琪 , 每 唱 到 「 love you 」 或 者 「 baby 」 等 語 句 , 便 指 住 老 婆 , 只 見 謝 安 琪 笑 得 相 當 甜 蜜 , 農 夫 出 場 時 也 忍 不 住 問 張 繼 聰 , baby 指 的 是 誰 , 張 繼 聰 說 : 「 兩 個 都 係 , 兩 個 都 係 BB 。 」 相 當 肉 麻 。

聽 歌 胎 教
一 眾 歌 手 於 布 置 成 BB 房 的 舞 台 上 說 要 叫 外 賣 時 , 謝 安 琪 即 扮 外 賣 妹 拿  食 物 上 台 , 張 繼 聰 緊 張 地 扶  老 婆 , 謝 安 琪 也 幫 老 公 唱 和 音 , 最 後 張 繼 聰 對 觀 眾 說 : 「 佢 出 返  時 , 大 家 要 支 持 佢 呀 。 」 又 轉 頭 向 老 婆 說 : 「 快  返 屋 企 呀 。 」 兩 公 婆 在 場 大 晒 恩 愛 。
謝 安 琪 接 受 訪 問 時 表 示 看 音 樂 會 順 道 胎 教 , 至 於 被 指 與 經 理 人 因 合 約 問 題 爭 執 , 以 致 她 要 搬 往 奶 奶 家 住 , 謝 安 琪 說 : 「 我 係 搬 近 奶 奶 , 想 方 便 照 顧  。 」 她 又 謂 與 經 理 人 關 係 沒 問 題 。 張 繼 聰 談 到 當 眾 對 老 婆 唱 love you 時 說 : 「 人 一 世 物 一 世 , 梗 要 講 啦 , 我  家 好 美 滿 。 」
採 訪 、 攝 影 : 王 連 連


張 繼 聰 唱 歌 , 謝 安 琪 陪  在 旁 唱 和 音 , 兩 公 婆 在 台 上 大 晒 恩 愛 。


謝 安 琪 ( 右 一 ) 扮 外 賣 妹 拿 食 物 上 台 , 眾 歌 手 見 她 撐 場 , 均 表 現 興 奮 。


方 大 同 扮 Michael Jackson 唱 歌 , 張 敬 軒 及 王 菀 之 等 則 為 他 伴 舞 , 十 分 搞 笑 。


懷 孕 七 個 月 、 腳 部 見 浮 腫 的 謝 安 琪 前 晚 特 地 去 看 老 公 有 份 演 出 的 音 樂 會 , 為 BB 行 胎 教 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()