B 仔 現 身   英 俊 過 老 竇
雷 頌 德 憑 歌 寄 父 愛

雷 頌 德 ( Mark ) 兒 子 雷 鳴 出 生 一 個 多 星 期 , 長 得 趣 致 健 康 , 尤 其 圓 圓 大 眼 加 一 個 像 極 父 親 的 嘟 嘟 小 嘴 , 可 愛 之 極 。 作 為 父 親 的 Mark 自 言 比 中 六 合 彩 還 開 心 , 他 更 一 早 作 曲 《 你 生 》 贈 寶 貝 兒 子 , 父 愛 表 露 無 遺 。

 

雷 頌 德 最 近 榮 升 父 親 , 其 妻 子 梁 家 玉 上 周 日 誕 下 兒 子 雷 鳴 ( Jack ) , 他 興 奮 的 心 情 至 今 未 平 復 , 自 言 比 中 六 合 彩 還 開 心 。 雷 鳴 有 一 雙 圓 圓 大 眼 睛 , 探 望 過 他 的 叔 叔 如 古 巨 基 及 方 力 申 等 無 不 大 讚 他 可 愛 。

惡 補 湊 仔 技 巧

昨 日 阿 Mark 接 受 電 話 訪 問 , 他 表 示 每 看 見 兒 子 都 忍 不 住 抱 他 親 吻 , 他 說 : 「 BB 個 嘴 最 似 我 , 嘟 嘟 , 梗 係 靚 仔 過 我 。 」 因 要 監 製 古 巨 基 及 側 田 的 唱 片 , 阿 Mark 接 兒 子 出 院 後 , 翌 日 看 過 巴 塞 隆 拿 的 球 賽 便 要 開 工 。 為 可 多 陪 伴 妻 兒 , 他 盡 量 將 工 作 帶 回 家 做 , 他 說 : 「 真 係 想 黐 個 仔 多 。 BB 唔 難 湊 , 係 老 婆 辛 苦 , 因 為 佢 要 餵 人 奶 , 我 都 有 幫 手 同 換 尿 片 。 」
阿 Mark 謂 以 前 也 曾 幫 忙 照 顧 兩 個 弟 弟 , 所 以 帶 小 孩 難 不 到 他 , 不 過 照 顧 嬰 兒 還 是 第 一 次 , 他 說 : 「 我 之 前 冇 時 間 去 上 育 嬰 堂 , 太 太 有 經 驗 , 又 有 醫 院 姑 娘 我 , 原 來 BB 要 掃 風 , 一 定 要 拍 個 位 , 我 覺 得 好 得 意 。 」
其 實 , 兒 子 未 出 生 前 , 阿 Mark 已 一 早 作 了 一 曲 《 你 生 》 送 給 愛 子 , 他 將 心 聲 告 知 林 夕 填 詞 , 又 找 來 好 友 古 巨 基 獻 唱 , 收 錄 在 對 方 新 碟 中 , 歌 詞 最 後 一 句 「 Baby won't u luv ur daddy ? 」 盡 顯 父 親 期 待 心 情 。

「 勸 朋 友 快 生 」

阿 Mark 說 : 「 我 產 房 睇 住 個 仔 出 世 , 先 發 覺 自 己 好 耐 冇 真 正 開 心 過 , 原 來 係 可 以 流 眼 淚 , 開 心 過 中 六 合 彩 , 所 以 我 成 日 勸 朋 友 快 生 。 」 阿 Mark 謂 得 一 寶 貝 兒 子 已 足 夠 , 暫 不 打 算 再 生 第 二 個 。
採 訪 : 蔡 如 玉

《 你 生 》

主 唱 : 古 巨 基   作 曲 : 雷 頌 德
填 詞 : 林 夕

等 生 命 誕 生 , 倒 數 之 中 等 你 興 奮 也 擔 心
你 睜 開 眼 , 哪 日 才 能 認 到 你 親 人
要 多 久 才 能 受 訓
等 生 命 誕 生 , 要 怎 撫 摸 先 會 摸 透 你 的 心
我 的 寶 貝 , 隨 時 讓 你 伏 我 肩 上
手 腳 舞 動 靈 敏
何 時 才 會 唱 歌 , 何 時 才 懂 知 錯
容 貌 像 父 母 親 邊 個 多 , 亦 像 鮮 花 一 朵
何 時 陪 我 踢 波 , 何 時 才 追 到 我
假 使 痛 哭 你 肚 子 餓
就 怪 我 內 助
我 沒 求 甚 麼
想 每 日 , 你 快 樂 渡 過
想 每 日 , 聽 得 到 你 找 我
小 生 命 誕 生 , 我 擔 保 你 不 給 這 世 界 冷 親
我 的 寶 貝 , 未 來 無 論 成 為 甚 麼 人
我 都 等 你 來 熱 吻
新 生 活 揭 開 , 期 望 你 會 覺 得 世 界 夠 可 愛
願 你 未 來 , 無 人 令 你 受 到 傷 害
得 到 萬 人 憐 愛
說 吧 , 你 懂 稱 呼 我 嗎
可 知 永 遠 是 一 家 人 別 要 怕
看 吧 , 你 肯 親 親 我 嗎
可 知 道 我 人 生 觀 隨 著 變 化
全 為 這 個 家
Oh,baby won't u luv ur daddy
baby won't u luv ur daddy

  
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ng Ivy 的頭像
    Ng Ivy

    ✿⊰⊹ 飄忽 ivy 之 "讓愛注入心" - 關心同珍惜身邊人⊹⊱✿

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()