同一個朋友談論了一些有關中醫學上既問題, 傾傾下令我又有興趣地想去讀添, 好似放低左好耐, 連一d 基本野我都唔太有印象 (或者我記性不太好), 其實一 d 日常生活中, 有很多野都有關連, 其中一個內臟出現問題, 並非該內臟單一既事, 可能其他部份有問題而影響, 我係知架喎...但我唔記得喇, 無溫習 >,<
 
我唔係熱愛醫學理論, 開頭我只係見自己体弱多病, 先去學下, 但而家既心態好似唔同左, 為求智識而學, 知多 d , 唔好咩 ??  就算我唔係要成為醫師都好, 起碼都有本身基本概念呀 ~
 
好~ 讓我計劃一下, 呵呵~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()