close
詹 瑞 文 主 演 的 舞 台 劇 《 萬 世 歌 王 》 昨 晚 於 演 藝 學 院 圓 滿 結 束 , 前 晚 的 一 場 獲 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 、 古 巨 基 和 許 紹 雄 到 場 欣 賞 , 問 阿 Sa 可 會 找 詹 瑞 文 教 做 戲 , 她 說 : 「 之 前 同 佢 拍 戲 , 佢 都 有 免 費 教 我 幾 堂 。 佢  肢 體 形 態 好 好 , 舞 台 劇 演 員 同 電 影 演 員  拍 攝 手 法 唔 同 , 大 家 互 相 交 流 。 」

聲 線 局 限 角 色
那 麼 可 有 叫 詹 瑞 文 評 論 自 己 的 演 技 , 阿 Sa 稱 : 「 冇 呀 , 咁 老 套 , 不 過 會 問  佢 點 用 聲 , 自 己 把 聲 局 限  我 做  角 色 , 比 較 細 路 女 , 所 以 諗 住 第 日 有 機 會 再 向 佢 請 教 , 免 費 上 堂 。 」 另 外 , 古 巨 基 也 大 讚 詹 瑞 文 的 肢 體 語 言 犀 利 , 問 他 可 會 找 對 方 教 演 戲 , 他 聞 言 顯 得 詫 異 說 : 「  ! 係 咩 ? 希 望 將 來 有 咁  機 會 。 」 問 他 是 否 很 滿 意 自 己 的 演 技 , 他 即 說 : 「 唔 係 , 自 己 仲 有 好 多 進 步 空 間 , 時 間 夾 到 會 去 學 。 」
採 訪 、 攝 影 : 駱 華 齡


阿 Sa ( 圖 ) 和 古 巨 基 對 詹 瑞 文 的 演 出 讚 不 絕 口 , 兩 人 均 希 望 可 向 其 偷 師 。


阿 Sa 和 古 巨 基 ( 圖 ) 對 詹 瑞 文 的 演 出 讚 不 絕 口 , 兩 人 均 希 望 可 向 其 偷 師 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()