Magic :CHOCOOLATE Tee

基 仔 說 , Wing Shya 睇 到 接 吻 那 張 相 , 亦 打 來 讚 好 似 一 張 電 影 海 報 , 讚 他 每 張 相 好 有 意 思 。 「 因 為 好 鍾 意 photo print tee , 所 以 今 次 整 個 Magic Moments Project 亦 專 誠 與 :CHOCOOLATE 推 出 了 兩 件 photo print
tee , 收 益 全 數 撥 捐 『 古 巨 基 兒 童 基 金 會 』 。 」 開 賣 一 星 期 , 記 者 到 銅 鑼 灣 駱 克 道 的 :CHOCOOLATE 守 候 半 小 時 已 目 擊 8 件 銷 量 。
相 比 以 往 基 仔 的 慘 情 歌 , 今 次 Magic Moments 轉 而 以 生 活 感 動 行 頭 , 由 相 片 到 歌 到 時 裝 , 實 行 將 出 碟 一 事 立 體 化 , 發 布 會 上 , 筆 者 親 眼 目 擊 有 樂 迷 說 , 聽 完 〈 你 生 〉 再 去 睇 相 展 後 很 感 動 , 更 講 到 喊 。 「 活 有 你 多 好 」 , 好 快 你 會 上 腦 !

 

此 cap 乃 由 基 仔 自 己 設 計 , 即 將 於 本 週 演 唱 會 發 售 ( $240 ) , 而 身 上 所 穿 的 是 基 仔 為 :CHOCOOLATE 所 設 計 的 tee ( $169 ) , 用 上 今 次 project 中 最 愛 的 接 吻 相 。

天 空 tee 最 搶
於 溫 哥 華 留 學 的 阿 Ken 是 日 到 :CHOCOOLATE 是 特 別 為 買 基 仔 tee 而 來 的 , 買 了 天 空 照 的 一 款 , 「 我 覺 得 張 相 好 代 表 到 希 望 。 」

美 國 留 學 生 阿 俊 同 樣 喜 愛 天 空 tee 多 點 , 「 第 一 眼 看 到 張 相 已 覺 得 好 開 心 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()