close


每 個 人 小 時 候 都 會 有 喜 歡 的 偶 像 , 是 青  歲 月 的 成 長 標 記 , 但 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 就 比 較 花 心 , 她 稱 曾 喜 歡 李 克 勤 、 黎 明 及 郭 富 城 , 更 曾 為 城 城 而 跟 同 班 的 黎 明 fans 同 學 鬧 不 和 而 痛 哭 。 不 過 隨  年 紀 增 長 , 她 的 口 味 已 有 轉 變 , 問 她 何 時 喜 歡 了 鄭 中 基 時 , 她 卻 笑 稱 只 喜 歡 劉 德 華 。

由 古 巨 基 、 蔡 卓 妍 和 森 美 主 演 的 電 影 《 粉 絲 王 》 , 前 晚 在 德 福 廣 場 舉 行 招 募 fans 行 動 , 現 場 10 名 fans 各 出 奇 謀 , 有 的 表 演 彈 琵 琶 , 有 的 自 彈 自 唱 , 最 終 由 森 美 的 兩 女 fans 表 演 跳 街 頭 舞 勝 出 , 其 中 一 個 更 跳 至 流 牙 血 , 勝 出 者 將 有 機 會 參 演 此 戲 。

口 味 不 斷 變
阿 Sa 在 片 中 飾 演 超 級 fans , 問 她 小 時 候 的 偶 像 是 誰 , 她 說 : 「 我 細 個 冇 追 星 , 因 為 冇 錢 , 入 唔 到 fans club 。 」 幾 經 追 問 下 她 才 說 : 「 我 2 年 級 上 學 期 聽 李 克 勤 唱 《 一 千 零 一 夜 》 就 鍾 意 李 克 勤 ; 之 後 下 學 期 聽 黎 明  《 我 的 感 覺 》 就 鍾 意  黎 明 , 我 仲 畀 過 碟 佢 簽 名 ; 跟 住 3 年 級 睇 《 歡 樂 今 宵 》 , 見 到 郭 富 城 又 跳 又 唱 《 對 你 愛 不 完 》 就 鍾 意  佢 , 仲 瘋 狂 到 試 過 同 同 班 Leon fans 鬧 交 , 反 面 喊 晒 。 」
阿 Sa 續 稱 隨  年 紀 不 同 , 口 味 也 有 轉 變 , 問 她 何 時 轉 為 喜 歡 鄭 中 基 , 她 即 作 狀 鍊 記 者 的 頸 笑 說 : 「 我 鍊 死 你 , 畀 個 陷 阱 我 踩 。 」 她 避 而 不 答 , 最 後 卻 稱 : 「 我 淨 係 鍾 意 華 仔 ( 劉 德 華 ) 。 」

基 仔 撐 Kelly
對 於 有 讀 者 投 訴 無  勁 歌 頒 獎 禮 的 最 受 歡 迎 男 歌 星 獎 項 不 應 頒 予 陳 奕 迅 , 而 應 頒 予 古 巨 基 , 基 仔 說 : 「 我 重 申 樂 壇 應 該 少  是 非 , 多  好 歌 。 」 提 到 陳 慧 琳 ( Kelly ) 炮 轟 唱 片 公 司 未 為 歌 手 爭 獎 , 基 仔 稱 : 「 總 之 06 年 過  去 , 大 家 重 新 開 始 , 自 己 好 支 持 Kelly , 香 港 多 人 做 慢 歌 , 佢 就 好 畀 心 機 做 快 歌 , 令 樂 壇 好 豐 富 。 」
此 外 , 阿 Sa 成 為 全 球 首 位 子 宮 頸 癌 疫 苗 的 代 言 人 , 她 早 前 穿 上 劍 擊 服 為 預 防 子 宮 頸 癌 拍 攝 宣 傳 廣 告 。
採 訪 : 李 珮 洳
攝 影 : 仇 志 德


阿 Sa 和 古 巨 基 在 戲 中 青 梅 竹 馬 , 不 過 就 沒 有 親 熱 戲 。


( 右 起 ) 阿 Sa 、 古 巨 基 、 森 美 及 王 浩 信 擔 任 活 動 的 評 判 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()