近 日 古 巨 基 有 新 歌 《 錢 錢 錢 錢 》 派 台 , 更 一 早 在 其 blog 中 推 介 , 指 歌 曲 花 上 比 以 往 多 四 倍 的 時 間 製 作 , 他 更 要 以 歌 劇 唱 腔 去 演 繹 , 是 一 個 嶄 新 嘗 試 云 云 , 不 過 有 讀 者 就 向 凌 零 發 報 料 , 指 歌 曲 有 抄 襲 英 國 老 牌 搖 滾 樂 隊 Queen 的 《 Bohemian Rhapsody 》 之 嫌 。

編 曲 鋪 排 激 似
凌 零 發 聽 過 兩 首 歌 , 發 現 《 錢 錢 錢 錢 》 有 很 多 元 素 來 自 《 Bohemian Rhapsody 》 , 甫 開 首 的 intro 聖 詩 式 和 音 就 非 常 相 似 , 雖 然 兩 者 旋 律 不 同 , 但 無 論 歌 曲 的 鋪 排 及 編 曲 都 極 之 相 近 相 近 , 連 中 段 有 結 他 獨 奏 也 幾 近 一 樣 , 的 確 令 人 聯 想 到 Queen 的 名 曲 。
另 一 方 面 , 何 韻 詩 日 前 也 在 blog 上 表 示 近 日 在 電 台 聽 到 某 些 東 西 , 她 更 謂 「 聽 到 我 想 死 。 我 最 愛 的 東 西 俾 人 搞 成 咁 … … 」 恰 巧 阿 詩 最 喜 愛 的 歌 手 之 中 就 包 括 Queen 樂 隊 , 未 知 阿 詩 是 否 意 有 所 指 ?


雷 頌 德 ( 左 ) 為 古 巨 基 作 嘅 新 歌 《 錢 錢 錢 錢 》 , 啲 編 曲 真 係 幾 似 Queen 嘅 經 典 《 Bohemian Rhapsody 》 。

《 Bohemian Rhapsody 》 MV
網 址 : http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()