一 眾 金 牌 歌 手 將 會 參 與 公 司 舉 行 的 爵 士 樂 音 樂 會 , 到 時 大 家 唱 的 雖 是 其 他 歌 手 的 作 品 , 但 會 經 過 一 番 「 改 造 」 成 為 爵 士 樂 , 稍 後 還 會 配 合 音 樂 會 推 出 唱 片 。 古 巨 基 、 梁 漢 文 、 蘇 永 康 和 鄧 健 明 等 人 自 然 歡 喜 , crossover 唱 出 不 同 歌 曲 , 但 最 開 心 還 是 可 以 和 同 事 們 聚 首 一 堂 。

古 巨 基 、 梁 漢 文 、 蘇 永 康 、 鄧 健 明 、 雷 頌 德 和 側 田 等 人 , 日 前 為 了 所 屬 的 金 牌 唱 片 公 司 於 3 月 17 日 在 灣 仔 會 展 舉 行 的 「 芝 華 士 醇 音 樂 會 」 拍 宣 傳 海 報 。 今 次 演 唱 會 以 light jazz 音 樂 為 主 , 該 公 司 歌 手 們 將 會 以 這 個 風 格 唱 出 自 己 喜 歡 的 音 樂 , 如 古 巨 基 揀 選 了 杜 德 偉 的 《 愛 已 變 了 世 界 襯 衣 》 、 傅 穎 則 挑 選 了 周 慧 敏 的 《 自 作 多 情 》 等 等 , 而 且 歌 手 們 還 會 crossover 演 繹 一 連 串 歌 曲 。

盼 出 爵 士 大 碟
蘇 永 康 和 古 巨 基 都 希 望 可 以 推 出 一 張 全 爵 士 樂 唱 片 , 古 巨 基 說 : 「 我 一 路 都 有 呢 個 諗 法  , 但 係 要  時 間 同 公 司 傾  ,  一 個 平 衡 位 , 呢 個 project 要 長 遠 咁 去 傾 , 小 心  , 但 呢 個 一 定 係 我  目 標 。 」 蘇 永 康 則 說 : 「 之 前 我 都 出 過 一 隻 類 似  唱 片 , 成 績 都 幾 滿 意 。 近 年 我 好 欣 賞 一 班 唱 作 新 人 , 好 似 張 敬 軒 、 方 大 同 同 謝 安 琪 , 佢  好 有 自 己  風 格 , 所 以 我 張 新 碟 都 搵 方 大 同 作 首 歌  。 」
眾 歌 手 知 道 有 機 會 聚 首 一 堂 感 到 興 奮 , 古 巨 基 說 : 「 今 次 個 騷 可 以 同 公 司  同 事 合 作 , 平 時 我  有 機 會 都 係 傾  偈 、 打  機 ,  家 可 以 合 作 都 幾 新 鮮 , 都 算 幾 難 得  。 一 向 我  公 司 都 好 團 結 ,  Paco ( 黃 柏 高 ) 帶 領 之 下 , 個 個 都 好 似 一 家 人 。 」
有 時 候 Paco 會 相 約 旗 下 歌 手 們 聚 餐 , 但 梁 漢 文 謂 與 朋 友 見 面 很 少 會 喝 太 多 酒 , 他 和 鄧 健 明 更 互 爆 大 家 醉 酒 後 的 笑 話 , 鄧 健 明 說 : 「 當 佢 突 然 間 好 似 變  一 個 小 朋 友 , 又 亂 講 話 我 贏  世 界 冠 軍 為 港 爭 光 , 我  就 知 佢 飲 得 差 唔 多 , 睇 見 佢 就 覺 得 搞 笑 。 」 梁 漢 文 也 說 : 「 我 飲 好 少 就 醉 , 醉  個 人 就 成 日 笑 , 變  一 個 14 、 5 歲  小 朋 友 , 仲 會 跑  跑 去 , 試 過 睇 世 界 盃 比 賽 ,  場 係 意 大 利 對 法 國 , 開 場 冇 幾 耐 我 已 經 飲 醉 , 仲 跑  出 街 , 當 時  片 段 有  模 糊 , 好 在 都 睇 到 施 丹  頭 槌 。 」
採 訪 : 王 連 連
攝 影 : 陳 慧 安 、 陳 志 嵐
《 鬼 馬 男 》 古 巨 基 和 雷 頌 德 ( 圖 ) 等 埋 位 拍 海 報 時 整 古 做 怪 , 相 反 梁 漢 文 和 側 田 則 一 臉 正 經 。

《 甫 士 男 》 古 巨 基 和 雷 頌 德 等 埋 位 拍 海 報 時 整 古 做 怪 , 相 反 梁 漢 文 和 側 田 ( 圖 ) 則 一 臉 正 經 。
左 起 : 鄧 健 明 、 蘇 永 康 和 梁 漢 文 老 友 鬼 鬼 , 未 開 騷 先 興 奮 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()