Louis Vuitton $3,550

藝 人 衫 褲 鞋 襪 , 雖 則 話 係 潮 流 指 標 , 不 過 件 件 價 錢 「 利 」 , 即 使 一 條 牛 仔 褲 都 要 幾 千 蚊 , 分 分 鐘 貴 過 你 全 身 ! 而 最 近 囊 括 多 個 歌 曲 獎 的 人 氣 歌 手 古 巨 基 , 所 穿 的 LV 和 Undercover 正 是 名 副 其 實 「 貴 牛 」 。 想 跟 足 ? 真 係 少 彈 藥 都 唔 得 。

基 仔 愛 slimcut


 姿 整 過 人 的 古 巨 基 , 就 算 casual 打 扮 , 襯 條 牛 仔 褲 都 貴 氣 過 人 。 「 我 冇 話 買 邊 種 牌 子 , 最 緊 要 係 靚 , Undercover cutting 我 都 好 鍾 意 。 我 偏 向 揀 slim cut , 不 過 最 緊 要 都 係 睇 番 上 身 襯 咩 衫 , 好 似 我 件 衫 鬆 , 我 會 襯 條 鬆 < span>


Undercover 約 $5,600


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()