古 巨 基 在 四 大 樂 壇 頒 獎 禮 中 獲 獎 最 多 而 奪 傳 媒 大 獎 , 他 稍 後 將 與 其 他 金 牌 娛 樂 男 歌 手 舉 行 音 樂 會 , 贊 助 商 特 別 送 他 來 回 蘇 格 蘭 機 票 作 賀 禮 , 其 他 歌 手 卻 只 得 一 瓶 酒 , 似 有 大 細 超 之 嫌 。 連 主 持 雲 妮 都 笑 指 : 「 聽 日 頭 條 係 全 場 歌 手 眼 紅 古 巨 基 。 」 加 上 有 指 他 得 獎 不 被 其 他 歌 手 尊 重 , 纏 繞 這 位 大 贏 家 的 是 非 可 謂 停 不 了 。

古 巨 基 、 鄭 中 基 、 梁 漢 文 ( Edmond ) 、 蘇 永 康 、 側 田 、 黃 品 源 及 鄧 建 明 等 樂 壇 實 力 男 , 將 於 3 月 合 作 演 出 《 芝 華 士 「 醇 」 音 樂 會 》 。 昨 日 除 鄭 中 基 及 黃 品 源 外 , 眾 歌 手 於 中 環 出 席 記 者 會 , 大 會 送 贈 雙 人 蘇 格 蘭 之 旅 祝 賀 基 仔 榮 獲 傳 媒 大 獎 , 讓 基 仔 與 至 愛 遊 歷 當 地 古 堡 , 他 表 明 與 經 理 人 黃  高 ( Paco ) 同 遊 , 怎 料 好 友 雷 頌 德 笑 指 大 會 應 該 人 人 有 份 , 隨 即 歌 手 們 起 哄 和 應 , 連 司 儀 雲 妮 也 笑 說 : 「 聽 日 頭 條 係 全 場 歌 手 眼 紅 古 巨 基 。 」

「 樂 壇 太 多 是 非 」
事 後 基 仔 表 示 Paco 對 酒 認 識 深 , 是 同 行 最 佳 人 選 , 問 到 會 否 帶 緋 聞 女 友 兼 助 手 Lorraine 同 行 ? 他 說 : 「 邊 個 同 事 得 閒 都 可 以 一 齊 去 , 我 都 未 知 幾 時 有 假 放 。 」
有 指 基 仔 日 前 在 港 台 頒 獎 禮 奪 獎 獻 唱 時 , 其 他 歌 手 只 顧 祝 酒 , 令 他 慘 變 獨 孤 精 , 基 仔 事 後 接 受 訪 問 時 說 : 「  時 我 見 工 作 人 員 打 圈 , 背 後 立 即 推 香 檳 祝 酒 , 我 明 白 係 超 時 關 係 , 大 家 唔 好 將 視 線 放  背 後 歌 手 夠 唔 夠 尊 重 , 頒 獎 禮 係 開 心 事 , 少  是 非 。 」 會 否 覺 得 美 中 不 足 ? 他 續 說 : 「 慨 歎 樂 壇 太 多 是 非 , 近 年 越  越 多 。 」 至 於 會 否 對 頒 獎 禮 意 興 闌 珊 , 他 自 言 未 夠 級 數 作 出 決 定 , 要 留 待 老 闆 決 定 。

Edmond 約 鄭 中 基 滾
昨 日 歌 手 們 要 抽 籤 演 出 對 決 名 單 , 當 Edmond 抽 得 與 鄭 中 基 對 唱 時 , 他 即 提 議 合 唱 《 滾 》 , 擺 明 借 原 本 與 他 合 唱 的 楊 千 嬅 玩 鄭 中 基 , 但 Edmond 卻 補 充 說 : 「 唔 關 邊 個 唱  事 , 係 我 同 佢 做 《 美 女 廚 房 》 , 做 乜 都 要 滾 。 」
蘇 永 康 計 劃 今 年 減 少 到 內 地 拍 劇 , 重 新 灌 錄 廣 東 碟 , 製 作 高 水 準 唱 片 。 另 外 Edmond 將 於 三 月 與 傅 穎 ( Theresa ) 到 日 本 拍 電 影 , 被 指 感 覺 似 父 女 戀 有 代 溝 , Edmond 笑 說 : 「 溝 係 無 分 代 唔 代 , 呢  小 兒 科 。 」
採 訪 : 馬 建 華   攝 影 : 陳 志 嵐


古 巨 基 ( 中 ) 獲 贈 蘇 格 蘭 機 票 後 , 即 相 當 識 做 放 棄 至 愛 改 為 邀 請 經 理 人 黃  高 ( Paco 左 ) 同 行 。


雷 頌 德 : 應 該 人 人 有 份 !
雷 頌 德 帶 頭 起 哄 要 求 大 會 邀 請 演 出 歌 手 暢 遊 蘇 格 蘭 。


左 起 : 蘇 永 康 、 梁 漢 文 、 側 田 、 鄧 建 明 與 古 巨 基 一 眾 實 力 男 歌 手 難 得 攜 手 開 騷 唱 好 真 音 樂 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()