鬼 樣 婚 禮
成 班 年 輕 人 影 大 合 照 , 當 然 唔 會 就 咁 棟 篤 企 咁 悶 , 大 肚 新 娘 謝 安 琪 同 王 菀 之 玩 啜 啜 ; 新 郎 哥 個 鬼 臉 樣 就 勁 似 垃 圾 蟲 ( 小 圖 ) ; 至 於 小 儀 同 薛 凱 琪 個 豬 嘴 樣 亦 好 搞 鬼
 

懷 孕 5 個 月 的 謝 安 琪 ( Kay ) , 上 週 六 ( 20 日 ) 正 式 下 嫁 張 繼 聰 , 名 正 言 順 做 謝 師 奶 。
一 對 新 人 在 樂 壇 剛 起 步 , 本 身 非 大 富 人 家 , 又 要 儲 定 小 聰 仔 的 奶 粉 尿 片 錢 , 婚 禮 當 然 唔 似 得 李 克 勤 咁 玩 隆 重 , 波 鞋 襯 裙 褂 , 花 車 借 用 死 黨 座 駕 頂 檔 、 結 婚 禮 服 搵 朋 友 義 務 設 計 ; 婚 宴 擺 42 席 , 不 過 食 西 餐 盛 惠 每 圍 $6,810 , 計 埋 人 情 仲 有 賺 。
雖 然 主 人 家 婚 禮 慳 住 搞 , 不 過 賓 客 一 樣 玩 得 high , 好 姊 妹 薛 凱 琪 、 阮 小 儀 及 王 菀 之 仆 住 搶 花 球 。 而 大 住 肚 的 謝 安 琪 , 在 婚 宴 中 宣 誓 註 冊 , 跟 老 公 仔 深 情 一 吻 , 雖 沒 有 千 萬 豪 宴 , 不 過 一 樣 溫 馨 到 暈 。

婚 禮 有 錢 袋
今 次 謝 安 琪 同 張 繼 聰 擺 酒 , 酒 席 、 印 帖 費 、 租 中 式 裙 褂 費 及 餅 咭 費 等 , 約 花 費 $30 萬 , 不 過 娛 樂 圈 人 情 出 名 做 到 足 , 若 以 每 人 畀 1 千 元 , 保 守 計 兩 人 有 11 萬 落 袋 , 小 聰 仔 應 該 可 以 好 飽 。
支 出
酒 席 : 42 圍 × 每 圍 $6,810 約 $286,020
婚 紗 禮 服 : 朋 友 免 費 設 計 ( 布 料 自 付 ) 約 $2,000
印 帖 費 : $10 ( 每 張 ) × 420 張 約 $4,200
男 女 中 式 禮 服 : 日 租 $1,800 約 $1,800
餅 咭 : $30 × 420 張 約 $12,600
約 $306,620
收 入
人 情 : 420 賓 客 × $1,000 約 $420,000
淨 賺 約 $113,380

High 住 進 場
話 明 最 緊 要 好 玩 , 所 以 一 對 新 人 入 場 時 , 亦 不 似 一 般 人 咁 懶 溫 馨 隆 重 , 阿 Kay 一 於 當 正 自 己 做 騷 咁 , 向 現 場 賓 客 狂 揮 手 大 叫 , 一 樣 好 開 心



當 晚 薛 凱 琪 好 活 躍 , 婚 禮 開 始 前 不 時 捉 住 一 對 新 人 玩 自 拍 合 照 留 念 。



碼 頭 十 足
雖 然 婚 禮 慳 皮 , 不 過 謝 安 琪 的 嫁 妝 算 幾 得 體 , 五 對 幾 重 的 龍 鳳 , 超 過 10 萬 。



三 人 行 啜
Kay 一 向 含 蓄 , 自 公 開 婚 訊 後 , 就 算 記 者 多 次 要 求 二 人 錫 住 合 照 都 例 牌 拒 絕 , 但 馱 住 個 仔 阿 Kay 當 晚 宣 誓 時 , 亦 情 不 自 禁 當 眾 啜 實 , 好 鬼 sweet 呀 !




 


 

 

 賓 客 玩 盡
雖 然 楊 千 嬅 、 關 淑 怡 、 鄭 中 基 同 林 海 峰 等 請 都 唔 到 , 不 過 其 餘 有 到 一 樣 盡 興 , 朋 友 貴 精 不 貴 多 , 相 信 一 對 新 人 都 係 咁 諗 。
 

恨 嫁 大 戰
拋 花 球 節 目 當 然 唔 少 得 , 當 晚 阮 小 儀 同 薛 凱 琪 就 爭 住 搶 花 球 , 恨 嫁 恨 到 出 面 , 而 王 菀 之 就 只 係 在 旁 觀 戰 , 成 碌 木 咁 。



下 位 新 娘
不 過 , Kay 有 心 益 姊 妹 , 造 馬 向 住 老 友 王 菀 之 拋 , 最 後 王 菀 之 接 到 花 球 成 贏 家 , 咦 , 唔 通 阿 Kay 有 暗 示 ?



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()