古 巨 基 昨 日 到 銅 鑼 灣 時 代 廣 場 出 席 「 金 龍 醒 獅 賀 新 歲 」 , 他 除 了 負 責 點 睛 外 , 更 即 席 舞 動 龍 珠 。 基 仔 表 示 新 年 與 朋 友 攻 打 四 方 城 贏 了 幾 千 元 新 年 財 , 他 說 : 「 我 係 同  朋 友 打  衞 生 麻 雀 , 不 過 由 於 我  住 唐 裝 衫 賭 錢 ,  朋 友 見 我 贏 錢 , 就 稱 我 為 『 大 天 二 』 。 」

拜 年 被 問 婚 期
基 仔 又 指 拜 年 時 免 不 了 被 親 朋 戚 友 追 問 婚 期 , 他 一 向 都 有 一 個 標 準 答 案 , 他 笑 說 : 「 今 年 好 多 朋 友 叫 我 出 年 好 快  正 式 派 利 是 , 每 次  人 問 我 幾 時 結 婚 , 我 都 係 嘻 嘻 笑 咁 帶 過 。 」
此 外 , 基 仔 透 露 由 10 多 歲 開 始 收 到 利 是 都 沒 有 用 過 , 所 以 家 中 有 很 多 利 是 錢 , 他 說 : 「 我 咁 多 年 都 係 一 罐 罐 儲 起 晒  利 是 , 我 諗  家 應 該 有 一 層 平 平   樓  首 期 。 」
採 訪 、 攝 影 : 李 珮 洳


古 巨 基 ( 中 ) 昨 日 負 責 舞 動 龍 珠 , 引 領 舞 龍 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()