s151b01.jpg (16765 bytes) s151b02.jpg (18016 bytes)
  1. 姿
s151b03.jpg (15304 bytes)s151b04.jpg (9364 bytes)
地 鐵 減 腿 法
坐 地 鐵 的 時 間 少 則 五 分 鐘 , 多 則 半 個 鐘 , 就 利 用 這 個 時 間 做 運 動 吧 。
s151b05.jpg (15626 bytes) s151b06.jpg (17347 bytes)
兩 隻 腳 的 腳 踝 交 替 按 壓 八 秒 鐘 左 右 如 圖 樣 , 每 隻 腳 各 做 三 次 。 雙 腿 先 分 開 , 雙 膝 併 合 , 用 力 互 相 壓 著 八 秒 , 重 覆 做 直 至 下 車 。
辦 公 室 減 腿 法
s151b07.jpg (19770 bytes) s151b08.jpg (14361 bytes) s151b09.jpg (15492 bytes)
  1. 到 影 印 機 影 印 或 F a x 時 , 不 妨 先 提 起 一 隻 腳 成 九 十 度 角 。
  1. 然 後 用 另 一 隻 腳 的 腳 尖 撐 起 全 身 , 接  緩 緩 落 下 , 每 隻 腳 做 十 次 。
  1. 慣 常 逐 級 上 樓 梯 的 你 , 不 妨 大 步 一 些 , 兩 級 兩 級 上 , 而 且 盡 量 將 重 量 移 向 前 腿 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()