close
抄 歌 風 暴   恐 嚇 者 道 歉

何 韻 詩 日 前 在 其 個 人 blog 內 留 言 , 暗 寸 由 雷 頌 德 作 曲 的 古 巨 基 新 歌 《 錢 錢 錢 錢 》 , 抄 襲 她 至 愛 樂 隊 Queen 的 作 品 , 事 件 引 起 極 大 迴 響 , 甚 至 有 古 巨 基 歌 迷 留 言 恐 嚇 , 說 要 殺 死 何 韻 詩 , 雖 然 該 歌 迷 昨 日 就 事 件 道 歉 , 自 稱 只 是 一 時 激 氣 , 但 雙 方 歌 迷 在 阿 詩 的 blog 內 仍 然 罵 戰 連 場 , 有 基 迷 指 阿 詩 風 格 抄 襲 師 傅 梅 艷 芳 , 沒 資 格 批 評 雷 頌 德 。

古 巨 基 一 名 fans 前 日 在 何 韻 詩 的 blog 內 留 言 , 恐 嚇 說 要 殺 死 她 , 事 件 經 本 報 報 道 後 , 阿 詩 的 blog 「 菇 仔 」 昨 日 即 時 登 上 Yahoo Blog 瀏 覽 榜 第 一 位 , 至 截 稿 前 單 日 超 過 3 萬 人 觀 看 , 同 時 引 爆 詩 迷 和 基 迷 罵 戰 。 事 件 起 因 是 有 網 友 向 本 報 投 訴 , 指 由 雷 頌 德 作 曲 、 古 巨 基 主 唱 的 新 歌 《 錢 錢 錢 錢 》 , 涉 嫌 抄 襲 英 國 老 牌 搖 滾 樂 隊 Queen 的 《 Bohemian Rhapsody 》 , 同 時 何 韻 詩 上 周 四 在 其 blog 內 發 表 文 章 , 稱 在 電 台 聽 到 某 些 東 西 後 想 死 , 「 我 最 愛 的 東 西 俾 人 搞 成 咁 」 , 暗 寸 基 仔 。
大 前 日 何 韻 詩 向 記 者 坦 言 Queen 是 她 的 No.1 心 頭 好 , 但 不 肯 評 論 基 仔 的 新 歌 是 否 抄 襲 , 並 稱 「 我 係 講 乜 就 唔 好 講 咁 明 」 , 同 日 阿 詩 再 在 blog 內 以 「 廣 告 出 租 」 開 post , 寸 傳 媒 替 她 賣 廣 告 。

斥 阿 詩 抄 阿 梅
有 基 迷 前 日 在 憤 怒 下 於 阿 詩 的 blog 內 留 言 「 何 韻 詩 , 我 真 係 好 想 殺 死 你 」 , 記 者 瀏 覽 過 該 基 迷 的 blog , 發 現 她 的 自 我 介 紹 是 「 永 遠 支 持 古 巨 基 ! 我 愛 你 基 仔 」 , 可 見 她 對 基 仔 的 熱 愛 , 該 基 迷 日 前 又 提 到 曾 經 很 欣 賞 阿 詩 , 現 時 則 視 她 為 「 賤 人 」 。 不 過 昨 日 大 批 詩 迷 留 言 指 其 行 為 觸 犯 刑 事 法 例 , 要 求 道 歉 , 基 迷 也 即 時 認 錯 道 歉 , 表 示 「 我 話 我 想 殺 咗 何 韻 詩 , 只 係 激 氣 說 話 」 。
可 惜 事 件 並 未 因 道 歉 平 息 , 兩 幫 歌 迷 繼 續 在 阿 詩 的 blog 及 網 上 討 論 區 展 開 罵 戰 , 基 迷 指 阿 詩 博 宣 傳 、 撩 事 鬥 非 , 又 指 其 風 格 完 全 抄 襲 師 傅 梅 艷 芳 , 冇 資 格 批 評 雷 頌 德 抄 歌 ; 詩 迷 就 叫 基 迷 不 要 對 號 入 座 , 不 要 重 複 犯 錯 。

「 我 問 心 無 愧 」
前 晚 阿 詩 和 基 仔 均 在 會 展 出 席 「 RoadShow 慶 回 歸 心 連 心 晚 會 」 , 阿 詩 說 : 「 咁 嚴 重 係 大 家 寫 , 我 係 話 人 抄 歌 , 但 冇 話 佢 , 我 問 心 無 愧 。 」 而 基 仔 獻 唱 《 錢 錢 錢 錢 》 後 , 也 在 老 闆 黃 柏 高 ( Paco ) 陪 同 下 接 受 訪 問 , 基 仔 表 示 有 致 電 雷 頌 德 , 他 說 : 「 呢 首 係 progressive rock 種 類 嘅 歌 , 80 年 代 好 流 行 , 兩 首 歌 曲 風 屬 同 類 , 但 旋 律 唔 同 , 我 建 議 大 家 都 聽 吓 。 」 對 於 阿 詩 曾 謂 即 使 歌 曲 必 紅 , 若 涉 嫌 抄 襲 也 不 要 , 基 仔 說 : 「 任 何 歌 都 冇 必 紅 嘅 保 證 , 我 唔 係 諗 首 歌 會 幾 紅 , 係 為 興 趣 , 做 好 玩 嘅 歌 。 如 果 真 係 有 抄 襲 成 份 , 梗 係 唔 要 。 」
Paco 也 力 撐 基 仔 說 : 「 最 重 要 係 觀 眾 鍾 意 , 何 韻 詩 都 冇 指 名 道 姓 講 基 仔 , 同 埋 呢 啲 係 佢 個 人 睇 法 。 如 果 佢 真 係 講 基 仔 同 阿 Mark 首 歌 , 咁 多 謝 佢 幫 我 哋 宣 傳 , 叫 佢 寫 清 楚 個 名 啦 。 」 基 仔 接 着 說 : 「 阿 詩 都 冇 講 歌 名 同 人 名 , 我 哋 唔 需 要 對 號 入 座 。 」 其 實 Paco 早 年 入 主 EMI 唱 片 公 司 時 , 當 時 EMI 旗 下 的 何 韻 詩 不 願 將 經 理 人 合 約 簽 給 Paco , 終 遭 解 約 , 二 人 可 算 有 前 嫌 。

側 田 撐 阿 Mark
結 束 表 演 後 , 阿 詩 和 基 仔 大 方 合 照 , 二 人 不 約 而 同 穿 上 黑 白 色 衣 服 , 阿 詩 說 : 「 好 襯 喎 。 」 合 照 完 畢 , 阿 詩 向 基 仔 說 拜 拜 , 基 仔 也 雙 手 合 十 回 應 。
此 外 , 梁 詠 琪 、 側 田 及 倫 永 亮 前 晚 於 不 同 場 合 均 力 撐 雷 頌 德 , 梁 詠 琪 說 : 「 音 符 就 係 咁 多 個 , 拍 子 來 來 去 去 就 咁 多 , 有 時 些 少 似 在 所 難 免 。 」 倫 永 亮 謂 歌 曲 有 八 成 相 像 才 叫 抄 襲 , 他 說 : 「 我 好 欣 賞 阿 Mark , he is a good writer , 勤 力 到 嚇 死 我 , 唔 好 咁 執 着 去 批 評 佢 啦 。 」 有 份 唱 《 錢 錢 錢 錢 》 和 音 的 側 田 則 說 : 「 我 唔 覺 得 似 , 一 句 都 冇 似 到 , 聽 眾 最 好 自 己 聽 吓 歌 。 」
採 訪 : 駱 華 齡   攝 影 : 葉 君 海

有 法 可 依 : 網 上 恐 嚇 監 禁 五 年
早 前 一 名 年 輕 髮 型 師 在 網 上 討 論 區 留 下 戲 言 : 「 我 想 炸 廸 士 尼 ! 」 結 果 警 方 介 入 調 查 此 事 , 其 後 雖 然 發 現 是 惡 作 劇 , 但 髮 型 師 仍 被 拘 捕 , 更 面 臨 監 禁 。 另 外 , 一 名 中 二 學 生 早 前 在 網 誌 自 認 : 「 我 係 黑 社 會 」 , 並 記 述 每 次 參 與 打 鬥 及 啪 丸 等 不 法 活 動 , 結 果 被 警 方 拘 捕 。 今 次 有 基 仔 fans 在 何 韻 詩 的 blog 內 留 言 : 「 我 真 係 好 想 殺 死 佢 ( 指 何 韻 詩 ) ! 」 , 又 有 否 觸 犯 法 律 ?
記 者 就 此 事 致 電 譚 智 偉 律 師 徵 詢 法 律 意 見 , 他 說 : 「 嚴 格 嚟 講 單 係 喺 網 上 留 言 恐 嚇 , 已 經 可 以 構 成 恐 嚇 罪 , 並 觸 犯 咗 香 港 法 例 第 200 章 第 24 條 嘅 刑 事 罪 行 條 例 , 一 經 定 罪 最 高 可 被 判 罰 款 2,000 元 及 監 禁 五 年 。 」


何 韻 詩 ( 圖 ) 前 晚 承 認 有 話 人 抄 歌 , 但 指 自 己 沒 指 名 道 姓 對 方 是 誰 。 同 場 的 古 巨 基 則 謂 自 己 不 會 對 號 入 座 。


何 韻 詩 前 晚 承 認 有 話 人 抄 歌 , 但 指 自 己 沒 指 名 道 姓 對 方 是 誰 。 同 場 的 古 巨 ( 圖 ) 基 則 謂 自 己 不 會 對 號 入 座 。


抄 歌 事 件 令 阿 詩 的 歌 迷 和 基 仔 的 歌 迷 在 網 上 展 開 罵 戰 。 資 料 圖 片


抄 歌 事 件 令 阿 詩 的 歌 迷 和 基 仔 的 歌 迷 在 網 上 展 開 罵 戰 。 資 料 圖 片


同 穿 黑 白 裝 束 的 阿 詩 和 基 仔 大 方 合 照 , 不 過 表 情 尷 尬 。


老 闆 黃 柏 高 全 程 力 撐 基 仔 , 更 陪 着 他 接 受 記 者 訪 問 。


恐 嚇 罵 戰 過 程 火 爆
《 網 友 投 訴 》


《 阿 詩 揶 揄 》


《 怪 罪 傳 媒 》


《 基 迷 恐 嚇 》


《 釋 法 護 詩 》


《 知 衰 認 錯 》
娛 樂 資 料 庫 : 雷 頌 德 抄 歌 事 件 簿

雷 頌 德 入 行 作 曲 多 年 , 除 是 黎 明 的 御 用 班 底 外 , 也 為 圈 中 不 少 歌 手 作 曲 , 但 多 年 來 卻 多 次 被 指 涉 嫌 抄 襲 。

今 年
古 巨 基 派 台 歌 《 錢 錢 錢 錢 》 涉 抄 襲 英 國 搖 滾 樂 隊 Queen 的 《 Bohemian Rhapsody 》

06 年
方 力 申 新 歌 《 大 細 心 》 與 鄭 伊 健 舊 歌 《 愛 情 歲 月 》 雷 同

06 年
衞 詩 《 Funny Jealousy 》 涉 抄 美 國 歌 手 Vitamin C 歌 曲 《 Graduation 》

06 年
側 田 的 《 決 戰 二 世 祖 》 涉 抄 黑 人 歌 手 Akon 的 《 Lonely 》 ; 側 田 的 《 Volar 》 似 足 Usher 的 《 Yeah 》 、 Black Eyed Peas 的 《 My humps 》 及 Ciara 的 《 1 、 2steps 》 的 混 合 體 。

00 年
黎 明 廣 告 歌 《 全 日 愛 》 涉 抄 國 歌 《 義 勇 軍 進 行 曲 》 的 開 首 音 樂 部 份

97 年
與 馮 德 倫 共 同 創 作 的 《 紀 念 日 》 , 被 指 抄 英 國 樂 隊 Suede 的 《 The Beautiful One 》

資 料 來 源 : 《 蘋 果 》 資 料 室


雷 頌 德 ( 左 ) 、 古 巨 基 ( 中 )

古 巨 基 fans
Melody : 作 為 artist , 係 唔 係 喺 公 開 地 方 要 收 斂 ? 要 惡 意 批 評 , 應 該 喺 私 人 場 合 。

yanbeee : 又 唔 見 佢 話 佢 個 friend ( 容 祖 兒 ) 抄 衫 、 抄 MV 唔 啱 ? 雙 重 標 準 , 唉 !

jim : 雖 然 由 頭 到 尾 你 都 冇 話 係 邊 個 , but 如 果 你 唔 係 話 基 仔 , 點 解 記 者 訪 問 嗰 陣 你 唔 澄 清 ?


arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()