古 巨 基 最 新 派 台 歌 叫 《 錢 錢 錢 錢 》 , 為 了 配 合 歌 名 , 他 要 求 老 闆 黃 高 開 水 喉 , 錢 近 百 萬 , 給 他 去 歐 洲 、 日 本 同 北 京 等 多 個 地 方 環 遊 世 界 拍 MV 同 封 套 。
早 前 基 仔 就 去 了 歐 洲 兩 星 期 , 走 遍 蘇 格 蘭 、 倫 敦 、 巴 黎 、 威 尼 斯 及 維 也 納 , 在 當 地 發 生 多 個 第 一 次 , 更 被 巴 黎 飛 釘 女 死 纏 夾 實 唔 放 。

飛 釘 擊 中
古 巨 基 將 會 為 新 碟 首 度 擔 任 攝 影 師 , 到 不 同 地 方 捕 捉 世 界 不 同 的 人 和 事 , 再 將 相 片 交 負 責 填 詞 的 林 夕 , 從 相 中 引 發 靈 感 。
在 巴 黎 一 站 , 向 來 唔 蒲 唔 落 D 的 基 仔 參 加 了 一 個 一 年 一 度 , 在 地 鐵 車 廂 內 舉 行 的 party , 參 與 party 內 的 人 都 打 扮 誇 張 , 帶 晒 假 髮 著 晒 閃 片 衫 , 仲 會 自 備 埋 Mini HiFi 同 Mirror Ball , 將 地 鐵 變 成 D 場 , 唔 使 靠 酒 精 都 一 樣 nature high , 跳 到 車 震 。
至 於 基 仔 雖 無 「 盛 裝 」 參 加 , 但 都 玩 得 十 分 投 入 , 手 指 指 同 珠 片 男 大 跳 懷 舊 舞 , 又 有 真 空 飛 釘 中 女 , 飛 擒 大 咬 箍 住 他 唔 放 , 面 貼 面 黐 實 影 相 。


將 地 鐵 變 成 disco , 仲 帶 埋 Mirror Ball 布 置 場 地 , 不 過 由 於 呢 次 party 無 向 地 鐵 申 請 , 所 以 每 逢 一 停 站 , 全 車 人 就 會 肅 靜 , 免 得 被 站 長 發 現 , 阻 止 他 們 進 行 。

巴 黎 鐵 塔 反 轉 再 反 轉
去 到 巴 黎 鐵 塔 , 基 仔 即 刻 諗 起 偶 像 周 星 馳 同 張 曼 玉 在 《 家 有 囍 事 》 中 經 典 一 幕 , 巴 黎 鐵 塔 反 轉 再 反 轉 , 於 是 就 有 樣 學 樣 , 於 鐵 塔 前 倒 立 。 但 由 於 基 仔 做 唔 到 凌 空 倒 立 , 要 搵 髮 型 師 幫 手 扶 住 他 雙 腳 , 諗 住 固 定 好 就 叫 髮 型 師 鬆 手 , 然 後 雙 腳 擘 開 做 成 一 個 反 轉 鐵 塔 形 狀 , 點 知 基 仔 對 腳 都 未 擘 開 , 已 經 撐 唔 住 成 個 人 撻 落 地 。

易 服 怕 蝕 底
另 一 站 蘇 格 蘭 , 基 仔 入 鄉 隨 俗 著 了 一 套 蘇 格 蘭 裙 , 由 於 第 一 次 著 裙 , 他 顯 得 周 身 唔 自 在 , 成 日 驚 走 光 露 底 , 落 樓 梯 時 更 用 手 實 , 怕 被 人 低 抄 影 裙 底 。
「 第 一 次 著 裙 真 係 好 唔 慣 , 成 日 怕 俾 風 吹 起 條 裙 , 但 係 呢 度 人 話 傳 統 著 蘇 格 蘭 裙 方 法 , 係 唔 會 著 under ( 內 褲 ) , 不 過 我 接 受 唔 到 自 己 咁 open , 唔 可 以 唔 著 。 」

親 自 操 刀
上 隻 碟 基 仔 就 親 自 執 導 拍 了 《 愛 得 太 遲 》 音 樂 電 影 , 今 次 基 仔 就 親 自 操 刀 做 攝 影 師 , 去 到 唔 同 地 方 影 相 。

遇 到 爆 炸 頭 珠 片 男 , 基 仔 即 與 他 大 跳 油 脂 舞 。

玩 到 high 晒 , 基 仔 突 然 被 一 名 法 國 中 女 飛 撲 埋 身 , 對 方 仲 要 真 空 凸 點 , 與 基 仔 面 貼 面 跳 舞 。

為 了 重 演 星 爺 經 典 , 基 仔 在 鐵 塔 前 施 展 倒 立 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()