女 士 身 體 有 好 多 小 毛 病 , 但 通 常 唔 想 睇 西 醫 , 寧 願 選 擇 中 成 藥 。 何 況 講 到 滋 陰 、 補 氣 血 , 西 藥 根 本 唔 係 皮 !
但 市 面 上 專 為 女 性 調 理 身 體 同 醫 治 小 毛 病 的 中 成 藥 成 千 上 百 , 難 免 花 多 眼 亂 。 我 請 來 註 冊 中 醫 師 , 推 介 其 中 五 種 又 平 又 好 用 的 婦 女 補 藥 , 仲 醒 大 家 選 擇 的 秘 訣 。

血 氣 差 的 女 士 , 即 使 做 運 動 熱 身 , 但 過 一 陣 手 腳 又 再 冰 凍 , 便 需 要 食 補 氣 血 的 中 藥 調 理 身 體 。

女 士 身 體 有 好 多 小 毛 病 , 但 通 常 唔 想 睇 西 醫 , 寧 願 選 擇 中 成 藥 。 何 況 講 到 滋 陰 、 補 氣 血 , 西 藥 根 本 唔 係 皮 !
但 市 面 上 專 為 女 性 調 理 身 體 同 醫 治 小 毛 病 的 中 成 藥 成 千 上 百 , 難 免 花 多 眼 亂 。 我 請 來 註 冊 中 醫 師 , 推 介 其 中 五 種 又 平 又 好 用 的 婦 女 補 藥 , 仲 醒 大 家 選 擇 的 秘 訣 。


  毛 病 一   手 腳 冰 冷

岷 山 牌 女 科 八 珍 丸
$15/200 粒 /a

 

病 因 解 構

每 個 月 周 期 失 血 , 導 致 血 虛 , 加 上 工 作 勞 累 , 作 息 時 間 不 定 , 容 易 手 腳 冰 冷 、 頭 暈 頭 痛 。

 用 家 經 驗
手 腳 唔 再 凍

中 醫 助 理 Carmen : 我 身 體 比 較 虛 弱 , 平 時 容 易 暈 , 經 期 時 易 , 亦 有 手 腳 冰 凍 問 題 。 天 冷 五 、 六 件 衫 仲 好 凍 , 凍 到 唔 到 。 醫 師 話 我 血 虛 , 叫 我 飲 八 珍 湯 , 飲 個 幾 月 , 手 腳 唔 凍 , 經 期 無 不 適 , 依 家 日 日 飲 。



 

點 解 有 效

成 分 有 黨 參 、 白 朮 、 茯 苓 、 炙 甘 草 、 當 歸 、 白 芍 、 川 芎 和 熟 地 黃 。 八 珍 丸 從 八 珍 湯 演 變 而 成 , 有 補 氣 和 補 血 功 效 。
血 虛 徵 狀 : 怕 冷 、 面 黃 無 光 澤 、 手 腳 冰 凍
氣 虛 徵 狀 : 面 色 蒼 白 、 精 神 不 足 、 消 化 差 、 說 話 無 氣 。

 

點 樣 食

每 日 3 次 , 每 次 8 粒 , 一 樽 約 食 8 日 , 平 均 每 日 $1.9 。 醫 師 話 空 肚 食 較 佳 , 消 化 能 力 差 的 人 則 可 先 將 藥 丸 用 暖 水 浸 軟 ( 約 10 分 鐘 ) 。 若 病 情 嚴 重 , 1 至 2 日 已 見 效 。 相 反 情 況 輕 微 而 作 為 調 理 , 1 至 2 星 期 才 見 效 。 熱 底 的 人 , 例 如 易 生 飛 滋 、 出 暗 瘡 、 喉 乾 等 , 就 唔 食 。

毛 病 二   周 期 不 適

余 仁 生 金 牌 白 鳳 丸
$198/6 樽 /b

 病 因 解 構

少 運 動 、 夜 、 工 作 操 勞 、 飲 太 多 生 冷 飲 料 等 , 導 致 氣 血 虧 虛 , 或 者 臟 腑 功 能 不 足 , 來 經 時 都 會 肚 谷 谷 、 抽 晒 筋 , 條 腰 勁 痠 痛 。

不 少 女 士 長 期 受 經 痛 折 磨 , 坐 立 不 安 , 很 影 響 正 常 生 活 。

 

點 解 有 效

白 鳳 丸 由 25 種 中 藥 提 煉 而 成 , 包 括 : 人 參 、 鹿 茸 、 黃 柏 、 當 歸 、 遠 志 、 熟 地 、 益 母 草 、 烏 雞 等 。 人 參 補 氣 血 , 當 歸 、 烏 雞 、 熟 地 等 調 節 內 分 泌 系 統 , 平 衡 雌 激 素 水 平 , 紓 緩 周 期 不 適 。 當 歸 放 鬆 子 宮 、 紓 緩 抽 搐 。 而 7 年 前 余 仁 生 就 同 中 大 中 醫 中 藥 研 究 所 合 作 , 研 究 白 鳳 丸 的 成 效 , 結 果 發 現 能 有 效 紓 緩 女 性 周 期 不 適 。



 

點 樣 食

周 期 不 適 的 女 士 每 星 期 食 3 次 , 每 次 一 樽 , 可 早 晚 各 半 樽 。 計 落 一 盒 可 食 兩 星 期 , 每 日 約 $14 。 而 純 粹 想 補 身 , 可 每 星 期 食 兩 樽 。
但 中 醫 師 提 醒 , 曾 患 子 宮 毛 病 的 女 士 , 如 有 腫 瘤 、 子 宮 內 膜 異 位 等 , 都 唔 食 。 月 經 期 間 應 停 藥 , 因 恐 影 響 荷 爾 蒙 水 平 , 而 懷 孕 、 感 冒 發 燒 或 咳 嗽 期 間 , 亦 應 暫 時 停 服 。

 

毛 病 三   易

京 都 念 慈 菴 六 味 地 黃 丸 $49.5/10 包 /c

 

病 因 解 構

工 作 過 勞 、 食 無 定 時 , 引 致 精 神 疲 倦 , 出 現 陰 虛 , 故 容 易 、 消 化 不 良 、 經 期 不 定 等 。

OL 返 工 長 時 間 對 住 個 「 芒 」 好 傷 神 , 精 神 唔 集 中 , 降 低 工 作 效 率 。

點 解 有 效

六 味 地 黃 丸 含 六 種 藥 材 , 熟 地 黃 、 山 藥 和 山 茱 萸 分 別 具 有 補 腎 、 補 脾 和 補 肝 作 用 , 稱 為 「 三 補 」 , 改 善 因 腎 、 脾 、 肝 虛 導 致 的 易 。 而 茯 苓 、 牡 丹 皮 和 澤 瀉 則 用 來 緩 和 藥 力 , 稱 為 「 三 瀉 」 。

 

點 樣 食

每 日 2 包 , 早 晚 各 一 次 。 一 盒 食 到 5 日 , 即 每 日 $9.9 。
醫 師 話 要 改 善 易 情 況 , 應 長 期 服 食 六 味 地 黃 丸 。 若 果 捱 完 夜 , 就 更 加 要 食 來 調 理 虛 弱 的 身 體 。

 

毛 病 四   失 眠

位 元 堂 寧 心 補 腎 丸 $69/20 包 /d

 

病 因 解 構

氣 血 不 足 、 精 神 緊 張 , 所 以 難 以 入 睡 , 或 睡 眠 質 素 差 , 醒 來 依 然 疲 倦 無 精 神 。

夜 晚 眼 光 光 數 綿 羊 , 第 二 朝 晨 早 又 要 起 身 返 工 , 想 有 精 神 都 幾 難 。

點 解 有 效

含 山 藥 、 蓮 子 、 龍 眼 肉 、 石 菖 蒲 、 熟 地 黃 、 酸 棗 仁 等 。 石 菖 蒲 和 酸 棗 仁 能 幫 助 入 睡 , 蓮 子 、 龍 眼 肉 具 鎮 靜 作 用 , 亦 有 助 安 眠 。

 

點 樣 食

每 日 3 次 , 每 次 1 包 。 一 盒 食 6 日 , 計 落 每 日 $11.5 , 最 或 者 成 日 發 夢 的 人 。

 毛 病 五   無 記 性

北 京 同 仁 堂 人 參 歸 脾 丸
$28/300 粒 /e

 病 因 解 構

心 脾 兩 虛 、 氣 血 不 足 , 故 睡 眠 質 素 差 。 日 間 精 神 差 , 不 能 集 中 精 神 、 記 憶 都 差 埋 。

後 生 細 女 就 無 記 性 , 影 響 日 常 生 活 , 仲 會 減 低 自 信 心 , 應 盡 早 改 善 。

點 解 有 效

含 人 參 、 白 朮 、 黃 、 當 歸 、 龍 眼 肉 、 酸 棗 仁 。 龍 眼 肉 補 脾 養 心 , 黃 具 補 脾 益 氣 功 效 , 而 人 參 和 白 朮 能 補 氣 、 當 歸 補 血 。

 

點 樣 食

每 日 2 次 , 每 次 60 粒 。 一 樽 食 2 日 , 每 日 $14 , 食 1 至 2 星 期 見 效 。 但 燥 熱 底 的 人 , 例 如 易 生 飛 滋 、 口 乾 , 就 不 宜 長 期 ( 1 至 2 個 月 ) 食 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()