close

超 市 環 保 追 逐 戰


早 前 一 個 I'm not a plastic bag 令 全 港 市 民 陷 入 瘋 狂 狀 態 , 但 是 當 中 又 有 幾 多 人 會 將 這 個 袋 當 作 環 保 袋 ? 為 了 宣 揚 少 用 膠 袋 這 個 環 保 訊 息 , 古 巨 基 早 前 化 身 成 喪 Do 基 , 去 到 九 龍 塘 的 超 市 勸 告 市 民 棄 用 膠 袋 。

早 前 古 巨 基 應 商 台 DJ 「 喪 Do 男 」 Leo 的 邀 請 , 到 九 龍 塘 一 間 超 級 市 場 作 突 擊 檢 查 , 希 望 市 民 少 用 膠 袋 響 應 環 保 。 當 日 基 仔 與 喪 Do 男 在 超 市 門 口 守 候 近 一 小 時 , 看 準 時 機 便 向 一 對 母 子 進 發 , 基 仔 將 二 人 的 膠 袋 換 上 一 個 藤 籃 , 藉 此 勸 他 們 日 後 購 物 多 用 環 保 購 物 袋 。

膠 袋 用 量 離 譜

基 仔 覺 得 香 港 人 濫 用 膠 袋 的 情 況 非 常 嚴 重 , 特 別 是 到 超 市 購 物 時 更 會 用 上 近 十 個 膠 袋 , 他 說 ︰ 「 其 實 之 前 都 有 人 做 過 調 查 , 香 港 人 用 膠 袋 數 量 真 係 好 離 譜 , 去 超 市 買 都 會 無 端 端 叫 人 畀 多 幾 個 膠 袋 佢 。 」 雖 然 基 仔 已 多 時 沒 到 超 市 , 但 他 一 早 將 環 保 意 識 向 家 人 推 廣 , 他 說 ︰ 「 我 阿 媽 係 環 保 先 鋒 , 佢 好 耐 之 前 都 自 備 購 物 袋 去 超 市 買 。 」
完 成 了 超 市 突 擊 檢 查 的 任 務 之 後 , 基 仔 與 喪 Do 男 又 構 思 口 號 , 在 附 近 的 公 園 繼 續 推 廣 少 用 膠 袋 的 訊 息 。

公 園 高 喊 口 號

初 時 二 人 在 公 園 見 到 一 家 庭 傭 工 , 可 能 對 方 不 認 識 基 仔 又 看 不 懂 中 文 , 當 基 仔 及 喪 Do 男 走 近 時 , 該 名 家 庭 傭 工 即 時 走 開 , 上 演 了 一 幕 追 逐 戰 , 場 面 十 分 搞 笑 , 幸 好 最 後 二 人 終 向 一 名 女 學 生 宣 揚 環 保 , 再 一 齊 大 叫 口 號 。 今 次 活 動 發 起 人 喪 Do 男 覺 得 香 港 氣 候 開 始 變 得 不 正 常 , 他 希 望 憑 自 己 及 藝 人 的 力 量 , 逐 漸 改 善 香 港 人 濫 用 膠 袋 的 習 慣 。
採 訪 : 李 珮 洳
攝 影 : 陳 慧 安

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

基 仔 日 前 拿 藤 籃 , 到 九 龍 塘 一 間 超 市 突 擊 市 民 用 膠 袋 情 況 。

 

 

 

 

 

喪 Do 男 ( 左 ) 聯 同 基 仔 殺 到 超 市 , 基 仔 更 遞 上 藤 籃 , 讓 這 位 挽 膠 袋 的 女 士 放 戰 利 品 。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 仔 親 自 構 思 環 保 口 號 , 認 真 有 心 。

 

 

 

 

 

 

 

喪 Do 基 在 公 園 向 一 名 女 生 宣 揚 環 保 , 並 齊 齊 叫 口 號 。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()