古 巨 基 前 晚 在 紅 館 演 出 個 唱 尾 場 , 劉 偉 強 、 樂 易 玲 、 鄧 麗 欣 、 吳 京 及 傅 穎 等 都 有 捧 場 , 全 晚 反 應 異 常 熱 烈 , 三 度 安 哥 才 散 場 , 觀 眾 多 次 歡 呼 起 哄 , 基 仔 笑 說 : 「 你 鍾 意 嗌 , 等 你 嗌 爆 佢 , 我 先 講 。 」 現 場 即 叫 聲 震 天 。 後 來 基 仔 唱 《 追 》 時 , 他 說 : 「 今 日 係 哥 哥 ( 張 國 榮 ) 生 日 , 將 呢 首 歌 送 畀 佢 。 」
周 慧 敏 三 度 擔 任 嘉 賓 , 她 表 示 在 網 上 看 見 基 仔 歌 迷 留 言 , 讚 其 個 唱 好 看 , 她 說 : 「 你 話 你 好 鍾 意 唱 歌 , 我 都 好 鍾 意 聽 你 唱 歌 , 你 簡 簡 單 單 做 真 正 古 巨 基 , 大 家 就 好 鍾 意 。 」 基 仔 感 動 得 流 淚 , 二 人 擁 抱 達 半 分 鐘 之 久 。

接 蝦 仔 爹

基 仔 更 興 奮 得 變 身 爛 gag 王 , 頻 頻 說 出 「 magic moment , 冇 冇 可 能 。 」 及 「 magic moment , 我 屁 股 好 痕 」 等 層 出 不 窮 的 冷 笑 話 , 連 在 慶 功 宴 上 被 問 到 好 友 林 海 峰 被 拍 得 當 眾 小 便 , 他 也 笑 說 : 「 magic moment , 我 家 好 暈 。 唔 識 答 呀 。 」 及 後 又 謂 : 「 家 冇 蝦 仔 爹 , 等 我 接 棒 。 」 唱 片 公 司 已 計 劃 為 基 仔 開 Part 2 演 唱 會 , 他 說 : 「 因 為 成 個 騷 係 設 計 四 面 台 , 所 以 盡 量 要 紅 館 做 番 , 公 司 要 搵 期 。 」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

周 慧 敏 為 基 仔 個 唱 任 三 晚 嘉 賓 , 每 次 出 場 說 話 , 都 讓 基 仔 感 動 得 流 淚 , 難 怪 基 仔 也 忍 不 住 要 將 她 擁 入 懷 中 ( 小 圖 ) 。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

基 仔 為 今 次 個 唱 跳 舞 跳 致 腰 傷 舊 患 復 發 外 , 前 晚 演 出 時 更 不 慎 撞 傷 手

基 仔 、 側 田 、 方 力 申 及 Mandy 等 在 慶 功 宴 上 開 心 切 蛋 糕 , 大 家 都 期 待 可 再 度 合 作 。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()