close
 

Magic Pictures

基 仔 今 次 做 型 版 水 禾 田 深 入 民 間 , 明 顯 開 心 過 憂 慮 症 復 發 的 林 夕 。 平 日 用 Ricoh GR-Digital , 今 次 卻 首 次 用 上 專 業 的 Sony 單 鏡 反 光 機 Alpha 100 。 「 分 別 是 防 手 震 , 我 今 次 去 不 同 地 方 係 希 望 捕 捉 到 不 同 一 閃 即 逝 的 時 刻 , 細 機 係 方 便 , 但 影 出 來 效 果 好 鬆 , 相 反 Alpha 100 的 防 手 震 就 幾 時 影 幾 快 影 都 咁 方 便 。 」 是 次 基 仔 從 過 萬 張 相 選 來 這 三 十 多 張 , 先 Times Square 後 於 潮 店 :CHOCOOLATE 做 相 展 。 當 中 最 愛 有 這 3 張 , 碰 巧 都 在 巴 黎 。
1. 「 最 喜 愛 這 張 於 街 頭 拍 攝 的 情 侶 擁 吻 , 我 好 記 得 當 時 自 己 舉 機 時 離 佢 只 有 兩 步 , 佢 可 以 好 清 楚 聽 到 快 門 聲 , 但 絲 毫 沒 有 被 影 響 , 是 真 的 激 情 表 現 。 」
2. 「 另 一 張 係 鐵 塔 , 主 角 是 性 感 伯 伯 , 我 覺 得 呢 張 相 好 代 表 到 我 有 我 態 度 , 無 拘 無 束 , 不 介 懷 別 人 睇 法 。 」
3. 「 第 3 張 又 係 鐵 塔 , 一 個 做 倒 立 的 人 , 完 全 是 巴 黎 鐵 塔 反 轉 再 反 轉 的 表 現 , 相 信 以 後 也 不 能 影 得 番 。 」

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()