close
【東方日報專訊】古巨基前晚中秋節為無㵟演出特備節目,期間,基仔不斷緬懷讀書時代的戀事,更表示以前與女朋友同住沙田,不時在城門河談情,故對此地特別有感情。
古巨基、陳奕迅(Eason)、關智斌(Kenny)、側田等前晚於沙田運動場錄影《沙田月滿樂安居》節目,基仔坦言在沙田區長大,每逢學校運動會,都會在此運動場舉行。他說:「以前運動好水皮,冇贏過獎牌,不過美術唔錯,所以由我負責布置場地。」基仔愈講愈興奮:「以前女朋友住呢度對面,(咁有冇効度錫嘴?)運動場又唔會,公園就會,城門河側邊、沙田中央公園我都留下唔少情事,呢刋地方幾浪漫。」

讚傅明憲堅強

基仔又表示以前經常與女朋友相約吃早餐,更甜絲絲的說:「所以返呢度都好有感情!」說到其好友傅明憲大時大節一個人過豈不是更添寂寞,基仔說:「佢好堅強,一陣間我都會打電話畀佢!」

至於Eason表示無暇陪囡囡歡度中秋,之後又說不想多談女兒:「講得多都煩,正如你話我靚仔,我都好煩,而且佢就返學!」問他個唱會否加場,他說未知,不過加場都好,可杜絕黃牛飛。

基仔在沙田運動場演出,勾起不少甜蜜回憶。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()