(26-11-2007 蘋果日報)

記 者 家 中 儲 了 一 架 食 玩 , 全 部 日 本 貨 , 港 人 出 食 玩 也 擠 不 進 我 家 架 子 ! 先 別 怪 我 崇 日 , 我 怪 港 人 手 工 不 巧 , 茶 餐 廳 食 玩 個 餐 牌 同 食 物 的 比 例 屬 兩 個 世 界 。 然 而 近 日 香 港 公 開 模 型 大 賽 總 冠 軍 的 作 品 , 半 個 人 咁 高 的 灣 仔 綠 屋 , 靚 得  我 擦 亮 眼 睛 ; 一 個 以 本 港 風 貌 為 題 的 微 型 情 景 模 型 , 有 舊 灣 仔 街 市 、 冰 室 等 … … 件 件 人 手 製 , 有 情 懷 有 細 節 有 Message , 比 食 玩 高 一 個 層 次 , 更 超 然 於 保 育 大 義 , 雷 同 作 品 「 集 體 」 有 餘 「 回 憶 」 言 重 , 都 取 材 舊 灣 仔 , 不 過 各 有 前 因 非 關 集 體 回 憶 。 香 港 地 其 實  虎 藏 龍 !

記 者 : 馮 冠 芝
攝 影 : 陳 偉 強 、 陳 盛 臣

$800 起 綠 屋   自 彈 技 巧 少

半 個 人 咁 高 的 灣 仔 綠 屋 模 型 , 於 本 年 香 港 公 開 模 型 大 賽 勇 奪 3 個 獎 項 , 製 作 者 胡 頌 盟 並 沒 沾 沾 自 喜 , 用 模 型 友 眼 光 自 評 : 「 玩 開 模 型 的 人 , 會 知 道 件 作 品 所 花 的 技 巧 好 基 本 ,  色 不 像 傳 統 模 型 方 法 咁 做 幾 層 光 暗 陰 影 , 而 係 一 塊 顏 色 塗 上 去 。 」 捨 難 取 易 , 並 非 他 技 巧 不 及 , 而 是 模 型 的 假 假 真 真 , 複 雜 如 人 生 , 「 我 見 過 外 國 雜 誌 的 模 型 , 種 種 陰 影 , 拍 照 出  反 而 有 點 假 。 」 破 格 製 法 , 加 上 在 港 人 眼 中 鑲 了 金 的 「 集 體 回 憶 」 , 他 的 作 品 不 勝 才 怪 。 原 以 為 他 又 會 說 一 大 串 與 綠 屋 有 關 的 兒 時 回 憶 , 他 卻 簡 單 道 : 「 我 想 做 低 下 階 層 的 作 品 , IFC 的 模 型 有 人 會 畀 錢 做 啦 ! 」 但 香 港 情 懷 , 還 是 在 作 品 中 暗 暗 滲 出 , 例 如 以 前 打 風 時 必 見 的 膠 紙 「 X 」 窗 花 、 露 台 僭 建 廁 所 等 , 看  令 人 會 心 微 笑 。

色 盲 製 綠 屋   「 色 謎 」 路 人 甲

胡 頌 盟 自 6 歲 開 始 玩 模 型 , 加 上 綠 屋 用 基 本 技 巧 , 他 製 作 可 謂 得 心 應 手 , 唯 一 難 題 是 他 雙 眼 , 原 來 他 有 色 弱 , 為 調 綠 屋 的 綠 色 , 發 了 幾 次 脾 氣 , 「 我 明 明 覺 得 似 , 但 個 個 都 話 唔 似 。 最 大 功 臣 係 我 個 細 仔 , 隻 綠 色 調 到 佢 Say Yes 為 準 ! 我 甚 至 周 街 問 人 幫 我 睇  隻 顏 色 對 不 對 , 有 人 驚  我 彈 開 。 」 聞 言 , 我 暗 忖 : 唔 怪 得 人 呀 胡 生 , 若 訪 問 前 我 在 街 上 遇 見 你 行 過  問 顏 色 , 我 絕 對 「 花 容 」 失 色 ! 除 了 「 色 謎 謎 」 , 胡 生 還 有 難 題 , 「 我 想 往 綠 屋 對 面 的 英 皇 集 團 中 心 的 天 井 拍 攝 被 拒 , 只 好 去 該 大 廈 的 酒 樓 邊 飲 茶 邊 拍 照 。 」 所 以 世 上 無 免 費 午 餐 , 任 憑 胡 生 說 技 巧 簡 單 , 奪 冠 皆 因 他 搵 資 料 不 懶 散 。

贏 一 次 便 收 山   高 調 為  後 生

胡 生 處 男 參 賽 便 勇 奪 佳 績 , 令 人 期 待 他 繼 「 雷 生 春 」 、 「 綠 屋 」 後 , 為 我 們 重 建 甚 麼 ? 「 模 型 會 繼 續 做 , 但 不 會 再 參 賽 , 太 高 調 了 ! 」 不 為 贏 , 他 居 然 是 最 老 套 的 友 誼 第 一 比 賽 第 二 , 「 以 前 我 一 直 躲 在 深 山 , 自 己 砌 完 玩 完 , 無 位 擺 就 砸 碎 佢 。 所 以 今 次 比 賽 , 最 大 得  是 識 了 幫 模 型 友 。 」 他 的 雷 生 春 命 途 就 是 化 成 碎 片 , 旁 人 為 他 飲 恨 可 惜 , 他 卻 說 : 「 我 親 手 砸 碎 雷 生 春 時 , 是 另 一 種 快 感 ! 」 我 懷 疑 他 假 惺 惺 , 不 在 乎 就 不 會 四 處 覓 地 方 展 覽 綠 屋 模 型 , 他 山 人 自 有 一 套 想 法 : 「 我 想 告 訴 這 代 年 輕 人 , 不 一 定 限 死 玩 遊 戲 機 , 我 那 一 代 人 隨 手 拾 起 就 是 玩 具 。 這 綠 屋 亦 然 , 用 鐵 枝 、 發 泡 膠 、 汽 水 罐 作 材 料 , 製 作 費 不 過 $800 。 模 型 都 可 以 係 藝 術 ! 」 還 望 小 綠 屋 早 日 覓 得 展 地 ,  後 生 放 下 NDS , 立 地 製 模 型 。

真 假 大 比 拼

相 似 度 : 95%
有 仔 記 酒 家 招 牌 , 最 唔 似 係 個 位 置 ! 模 型 選 材 範 圍 無 有 仔 記 招 牌 , 胡 生 為 美 觀 將 其 推 前 。





相 似 度 : 90%
鐵 欄 杆 、 天 線 一 模 一 樣 , 唔 講 差 點 分 不 出 誰 真 誰 假 。 連 圓 形 圍 欄 都 跟 足 。





arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()