林海峰是但嗡求其大合唱-我哋大家


林海峰是但up求其大合唱之電燈膽(腸"能"蛋)


2008林海峰是但up求其大合唱之酷愛


林海峰是但嗡求其大合唱-酷愛 ...電視台玩高清


林海峰求其大合唱 singing hocc 光明會


林海峰 是但o翕求其大合唱扮ARRON反轉舞台!! 勁呀!


林海峰是但up求其大合唱扮Aaron


2008林海峰是但up求其大合唱之最佳損友(facebook)


2008林海峰是但up求其大合唱之iBox


林海峰是但o翕求其大合唱encore_part


林海峰是但嗡求其大合唱(jan出場)



林海峰借阿嬌陳冠希 撐起篤棟笑2008-02-27 裸照事件擺上枱

【明報專訊】「林海峰是但噏求其大合唱」以藝人裸照風波作大篇幅話題,多次套用鍾欣桐的「天真論」與陳冠希的「I am deeply sorry. I hope you all accept my apology and give me a chance.」,令全場捧腹大笑。

林海峰一連四場棟篤笑前晚假紅館開鑼,林海峰由8時45分一口氣又講又唱,表演足2小時15分鐘。他共唱了16首歌改編歌,其中一首改編自Edison的《香港地》,以揶揄裸照風波。而《男人KTV》中更有句「張開一雙腿,太粗心大意」之餘,林海峰更表示睇過1張相會捐1元予災民,1300張相就打救了中國13億人民。

自嘲向陳太射尿

林海峰又自嘲2007年在公眾地方小便,因而成為某周刊的Book B封面,令他向着Book A的陳太(陳方安生)「射尿」。林海峰拿着一支開了蓋的水放在重要部位說:「我小咗一個便就被狗仔隊影相,仲上埋封面。當日下午我在中環一間餐廳食嘢,有個OL揸住我做封面的書走入嚟,她唔好意思冚埋本書。其實我先唔好意思,佢本來想小便送飯,點知搞到佢冇啖好食。話我當眾露械、射尿,我仲向住陳太射尿,呢件事背後一定由民建聯策劃。」

他笑言收藏這本書是無罪的,發布才有罪,「大家係老友記,識咁耐,一齊睇吖,畀個Copy我得唔得先?黃Sir(黃福全)話得o架!明眼人一睇就知唔係移花接木,不過我唔係木,係樹枝仔,源頭係我,到今日睇翻啲相,真係小巫見大巫,唔入流。」他笑言估不到一部粉紅色電腦壞掉,也令每一個人的腦都壞掉:「千年蟲原來嚟遲咗,個個變咗千年淫蟲!最受害是電腦維修員,沒有人敢拎電腦去修理,個個都變成疑似壞人。I am deeply sorry,香港終於有手信啦!」

明玩阿嬌陳冠希金句

林海峰表示裸照事件,開記者會的應是一哥:「我可以好大膽講句,我哋以前好天真、好傻,I am deeply sorry.」他認為最受影響是家長:「小朋友真的好天真、好傻,好似兩個女猛問我點解,點解Edison哥哥6分鐘講10次sorry?點解Edison這麼靚仔?問到我忍唔住鬧佢哋,鬧到佢地喊,我say sorry,I hope you all accept my apology and give me a chance.」他又將前晚捧場的陳志雲擺上枱,「睇到志雲,唔知點解見頭暈;但諗起個人(肥姐),係開心果,就冇頭痕」。

記者:柯美
攝影:鍾偉茵


林海峰「唱」衰陳冠希 2008-02-27

(綜合報道)(星島日報報道)林海峰前晚舉行Talk騷,大談近日轟動全城的藝人裸照事件,揶揄警方處理案件手法,又多次引用涉及事件的陳冠希和鍾欣桐語句。Jan更擺自己上枱重提被偷拍小便一事,玩盡娛樂圈、警方及政界人物!

一連4場《林海峰……是但噏求其大合唱》前晚於紅館開鑼,林海峰(Jan)太太彭羚、父母、胞弟林曉峰夫婦、容祖兒、吳君如與陳可辛、陳志雲等捧場,場外攤檔出現長長人龍搶購紀念品。

轟動全城的藝人裸照事件熱門話題,當然也成為Talk騷內容之一,Jan亦擺自己上枱,重提早前被偷拍於碼頭小便一事。Jan自稱07年沒做過甚麼,只做過一件事「小咗1次便!」他覺得小便像工作一樣「唔急唔做」,隨即手拿水樽放在下體位置,水樽射出水柱扮作小便動作,引得全場大笑。

Jan鬼馬地借用自己小便事件套在藝人裸照案上,借題發揮揶揄警方,影射事件主角陳冠希及受害人,多次引用二人向外界交代事件的語句。Jan笑問觀眾會否藏有他的照片,抵死的說:「藏有係冇罪,藏有發布至有罪!如果朋友識咗好耐,大家一齊睇畀個Copy得唔得?黃Sir話得!係唔犯罪!」

Jan自嘲:「明眼人一睇就知一定唔係移花接木(指自己的小便照),因為唔係木,係樹枝仔!承認源頭係我!到今日睇返啲相,真係小巫見大巫,唔入流!」全場觀眾拍爛手掌!

Jan笑言大家於新年只會問有沒有相,手機當手信,一家大細圍在一起看相比看煙花更興奮,笑說估不到粉紅電腦壞了,令個個腦壞變了千年淫蟲,指事件不只香港人悲哀,亦是香港人手信。他指大家又遺忘了大受害者電腦維修員,無人幫襯修理電腦,又被當作疑似壞人,隨即引用陳冠希說話「I'm Deeply Sorry!」

警方於事件上受外界抨擊,Jan亦鬼馬的諷刺警方處理事件手法,他說:「有人是但影相求其放入電腦,電腦壞咗是但整,又求其放上網,阿Sir是但噏求其拉。」全場笑聲震天!Jan表示開記者會的應該是一哥,然後說:「大膽講句我哋以前好天真、好傻!I'm Deeply Sorry!」

全晚獻唱10多首改編不同歌手的歌曲,最抵死的是改自陳冠希歌曲《香港地》,歌詞內容講述裸照事件,又諷刺警方未拉到奇拿。《男人KTV》歌詞改為影相內容「盡情影相,影我最迷人位置……」《酷愛》歌詞又笑指看到志雲就見頭暈,恰巧陳志雲是前晚的座上客,又指看到開心果就冇頭痕,並憑歌讚太太。

安歌時,觀眾大叫他出來,他笑說:「鎖定IP位置,源頭喺嗰邊!」Jan身穿透視裝扮演郭富城,站在小型360度旋轉舞台,擺出城城招牌甫士,又扮演陳奕迅做倒立及古巨基飛出場,令人拍案叫絕!最後,他說:「大家咁支持我!我依家宣布我係唔會退出香港娛樂圈!」

完騷訪問時,他指最難度的話題是照片事件,問怕不怕當事人介意?他表示只說出事件,以笑的角度去看。至於太太彭羚看後大讚為老公而驕傲。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()