早 前 有 傳 Paco 出 價 三 千 萬 留 人 , 但 基 仔 強 調 唔 係 純 粹 睇 錢 。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

古 巨 基 與 Paco ( 黃 高 ) 的 金 牌 大 風 合 約 , 原 來 二 月 中 已 經 正 式 屆 滿 , 但 到 目 前 為 止 , 雙 方 仍 未 傾 掂 續 約 細 節 , 動 筆 之 日 只 能 一 拖 再 拖 。
賓 主 關 係 雖 然 暫 時 凍 結 , 但 向 來 講 義 氣 的 基 仔 , 知 道 Paco 較 早 前 極 力 為 他 爭 取 到 四 月 底 紅 館 檔 期 開 騷 , 為 免 Paco 招 至 損 失 , 基 仔 已 一 口 答 應 在 毫 無 合 約 情 況 下 , 歌 照 唱 、 騷 照 開 。
既 然 基 仔 有 情 有 義 , Paco 當 然 識 做 , 除 開 出 千 萬 續 約 費 , 更 本 力 谷 基 仔 的 新 碟 , 找 來 國 際 著 名 大 提 琴 家 李 垂 誼 ( Trey Lee ) 為 他 伴 奏 , 拍 MV 亦 派 出 金 髮 美 女 與 基 仔 上 演 火 辣 辣 場 面 , 留 人 招 數 剛 柔 並 重 。


 

四 月 開 騷

已 落 實 在 四 月 廿 三 至 廿 六 日 , 於 新 紅 館 舉 行 第 三 次 個 人 演 唱 會 的 基 仔 , 雖 然 主 辦 單 位 依 然 是 金 牌 大 風 , 但 基 仔 跟 Paco 的 合 約 原 來 二 月 中 已 屆 滿 , 今 次 合 作 開 騷 , 純 粹 講 個 「 信 」 字 。 遲 遲 未 能 為 續 約 動 筆 , 全 因 年 初 雙 方 為 頒 獎 禮 兩 頭 忙 , 之 後 又 遇 上 農 曆 年 假 期 , 據 知 Paco 與 基 仔 正 式 坐 低 傾 約 , 僅 得 一 、 兩 次 , 好 多 細 節 都 未 傾 到 入 肉 。
「 其 實 基 仔 同 Paco 未 傾 掂 數 呢 段 時 間 , 好 多 人 建 議 佢 唔 好 接 個 騷 , 萬 一 唔 續 約 , 到 時 蝕 底 只 有 自 己 , 不 過 基 仔 因 為 知 道 Paco 出 好 多 力 幫 佢 爭 取 檔 期 , 如 果 一 旦 唔 唱 , 公 司 錢 銀 上 會 有 損 失 , 基 仔 唔 忍 心 咪 照 做 。 」 知 情 者 說 。

 


 

MV 拍 攝 當 日 , 基 仔 與 金 髮 model 有 大 量 親 熱 鏡 頭 , 兩 人 更 面 貼 面 到 接 近 「 打 茄 輪 」 。


當 晚 氣 溫 只 有 十 八 度 , 但 基 仔 拍 到 滿 頭 大 汗 。


 

其 中 一 個 鏡 頭 基 仔 要 企 在 懸 崖 邊 做 「 崖 上 的 基 仔 」 。


 

今 次 新 歌 基 仔 搵 來 世 界 級 大 提 琴 家 李 垂 誼 伴 奏 , 更 一 齊 拍 攝 MV 。

 

重 金 挽 留

面 對 大 陸 大 型 娛 樂 公 司 「 華 誼 兄 弟 」 出 手 爭 簽 基 仔 , Paco 亦 不 敢 怠 慢 , 表 現 積 極 的 他 , 早 前 在 公 開 活 動 講 到 明 會 用 銀 彈 留 人 , 「 八 位 數 字 一 定 有 , 我 好 有 信 心 基 仔 留 低 。 」
的 而 且 確 , Paco 並 非 得 把 口 , 基 仔 在 演 唱 會 前 夕 推 出 的 新 碟 , 製 作 費 非 常 落 本 , 專 登 請 來 ○ 四 年 、 以 首 位 華 人 姿 態 在 克 羅 地 亞 舉 行 的 國 際 楊 尼 格 洛 大 提 琴 家 大 賽 中 奪 冠 的 李 垂 誼 ( Trey Lee ) , 幫 基 仔 的 新 歌 伴 奏 。 就 連 上 星 期 日 ( 十 五 日 ) 在 大 浪 灣 拍 攝 MV , 亦 刻 意 安 排 一 位 金 髮 美 女 , 與 基 仔 演 出 埋 身 親 熱 戲 , 雙 管 齊 下 , 留 人 誠 意 十 足 。
對 於 未 來 去 向 , 基 仔 接 受 本 刊 訪 問 時 , 坦 言 金 錢 並 非 重 點 。

壹 : 壹 週 刊   古 : 古 巨 基
壹 : 同 金 牌 大 風 係 咪 已 經 約 滿 ?
古 : 合 約 仲 傾 緊 , 因 為 依 家 趕 住 做 唱 片 同 演 唱 會 , 所 以 未 有 時 間 坐 低 慢 慢 傾 。
壹 : 點 解 約 滿 都 照 幫 金 牌 開 演 唱 會 ?
古 : 目 前 呢 一 刻 做 好 個 演 唱 會 先 係 大 前 提 , 其 他 唔 得 閒 理 住 。
壹 : Paco 出 銀 彈 條 件 , 續 約 成 數 有 幾 多 ?
古 : 我 一 路 都 講 我 唔 係 睇 錢 , 最 緊 要 係 大 家 合 作 方 向 。


 

去 年 底 基 仔 去 到 美 國 半 個 月 , 搵 來 曾 經 教 陶 拃 及 孫 燕 姿 唱 歌 的 巨 肺 老 師 Jodi 進 修 唱 歌 技 巧 。


 

基 仔 除 未 續 約 開 個 唱 外 , 更 會 做 埋 三 月 十 四 日 金 牌 大 風 在 澳 門 威 尼 斯 人 舉 行 的 演 唱 會 。


 

基 仔 奪 得 無 「 最 受 歡 迎 男 歌 星 」 後 , 首 度 開 騷 , 內 部 訂 購 反 應 熱 烈 。 ( 《 忽 然 1 周 》 圖 片 )

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ng Ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()